Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lenge siden du har vært her,...bare lurte på hvordan det gikk?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å sende henne en PM men tror nok postkassen hennes er full og at hun for tiden ikke er så mye på... ut i fra det hun skriver i bloggen sin så kan jeg jo skjønne at hun tar seg en pause..

Skrevet

Hei, belager at jeg ahr vært fraværende i det siste..

Det gikk nemmelig galt igjen - hadde nå en MA som de kaller det.

Hadde kommet nesten dob så langt som sist, så må innrømme at dette har vært tøft. Har dog fått fantastisk oppfølging på Bærum Sykehus - men måtte inn å få noen piller som satt igang kramper i magen - ikke noe gøy - så det som kom ut også..

Blør nå på snart 3 uken, har fremdeles fult av graviditetshormoner i kroppen, men det faller sagt men sikkert ned..

I følge de på sykehuset var det heller regelen enn untaket at man aborterer to ganger etterhverandre. og at de ikke lager noe utredning på det, for som legen sa " da hadde vi ikke hatt annet å gjøre". Men jeg skal til utredning i slutten av mai.

Legen min ønsker at jeg skal sykemeldes fra dag 1 neste gang. ikke så lett i min rolle på jobb... Men jeg må jo det evt. Sophia Loren hadde hvis nok 5 eller 8 aborter før hun ble sengeliggende de to siste gangene å fødte to velskapte gutter.

Jeg er jo heldig jeg blir jo gravid, men egg-kvaliteten blir betraktig dårligere etter 35 år sier de.. beg. litt tidligere på meg (det har vært to forskjellige donorer - Stork bytter alltid, når det går galt).

Nei, så jeg har en pause nå, men gir ikke opp!

Ønsker dere alle alle lykke til!

Skrevet

Trist å lese at det gikk galt :o(

Så fint at du har en lege som støtter deg 100%!

Skrevet

Nei, nei, nei, dette var utrolig trist lesing. Jeg har selv hatt et mislykket svangerskap og kan klarer ikke å tenke på hvor ille det må være å oppleve det to ganger etter hverandre.

Men, som du sier blir du veldig fort gravid. Det er jo veldig positivt! Selv ble jeg gravid på 1. forsøk for to år siden , men har ikke lykkes i å bli gravid etter det.

Jeg synes du viser stort pågangsmot og et utrolig fighterinnstinkt. Imponerende :o) Jeg håper virkelig at du blir fort gravid igjen og at det lille vidunderet kommer til verden i 2009!

Skrevet

Å nei, å nei.. Veldig trist lesing, ja! Jeg har ikke vært i kontakt med deg Tjorven1, men jeg har lest bloggen din og fulgt med på innleggene dine.. Jeg ble veldig glad på dine vegner da du ble gravid, og gikk så lenge..

Godt å lese at du ikke mister håpet og at du klarer å se de positive tingene som at du blir lett gravid.

Jeg tror at det vil gå bra med deg til slutt, og at du vil få et barn.

Ta deg en velfortjent pause, ja, og masse lykke til neste gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...