Psyche Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Første gang: Ingenting Andre gang: Ingenting (Men jeg fikk en pose snop andre gangen da..men det var fordi jeg "bestilte" det)
Willy Wonka Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Stooooor bukett med langstilkete røde roser ...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg fikk en stor bukett med langstilkede røde roser. Ble veldig glad for det, for han har aldri kjøpt blomster til meg før. Ikke etterpå heller for den saks skyld.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg fikk 10.000,- til å kjøpe meg noe fint for/kose meg med. Men vi er ikke sammen eller noe, og jeg ante ikke at jeg ville få noe som helst, hadde overhodet ikke forventet det i min villeste fantasi. Men han var med på fødselen, og han ble så utrolig glad for barnet sitt, og han syntes jeg var sinnssykt flink til å føde, så han ordnet med gaven på kvelden etterpå, mens jeg sov. Jeg ble kjempeglad, selv om det føltes litt rart. Betaling for å føde, liksom? Hadde jo født uansett... Og hvis jeg skal føde et barn til en gang "for" noen jeg faktisk er sammen med, holder det veldig lenge med å få høre "jeg elsker deg", "jeg er så stolt av deg" eller noe sånt. De ordene er verdt mye mer enn penger eller gaver.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har også fått blomster begge gangene, men føler egentlig ikke at det er nødvendig med noen spesiell gave. Barnet er jo vårt! Det er den største gaven:)
LinnisR83 Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Fikk SPA weekend i Sverige jeg. På det nye hotellet i Strømstad og 10.000kr i lommepenger. Men jeg har jo ikke født ennå, men har fått være med og planlegge fordet. Gleder meg til å føde nå, så jeg kan reise bort og bli knadd på!
Scorpiogi Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Fikk allianse-ring med diamant jeg. Og et "nå må vi gifte oss!" )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 fikk ingentig, ville at han skulle ligge på sykehuset sammen med meg, men det kunne han ikke fordi han måtte hjem og hente noe som visst var veldig viktig.. så han lå over til veninna mi istedet....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Fekk ei Bergansjakke. Stor overraskelse for eg hadde ikkje forventa noken ting. Stakkars deg over her:(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 1 gang: 5ukerskupong lotto 2 og 3 gang: blomster 4 gang: ingenting
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Fikk ingenting. Nevnte det ved en anledning mange måneder senere, og da ble han ganske flau for han visste ikke at det var vanlig. Fikk gave på jentas ettårsdag i stedet. Mente ikke å klage over at jeg ikke fikk for jeg synes ikke det er viktig. Lurer på om han husker på det denne gangen, men bryr meg ikke så veldig om han ikke gjør det :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 han pratet om at jeg skulle få blomster - men fikk dem aldri
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk Blomster oppsats i rosa barnesko. Masse clementiner, pepperkaker. Å i pepperkake boksen lå det en enske med gullring oppi :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kom hjem til et gullende reint hus, han hadde fyllt kjøleskap og fryser med mat, kjøpt det dyreste og mykeste dopapiret og i tillegg fikk jeg masse omsorg og kos. Synes gleden han så tydelig viste over å bli far var gave nok jeg. Blomster fikk jeg da jeg testet positivt ca 8 mnd tidligere ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 fikk ingenting.. ble egentlig litt skuffet.. for alle min venner å søstre fikk det da dei fødde.. å få ellers ikke noe.. men er fornøyd med sambo for det
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 gavekort på ansiktsbehandlig og fotpleie. deilig!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 En butikk her vi bor har noe sånt som 50 ulike jelly bean smaker, og jeg hadde lenge fantasert om å smake alle. Så på sykehuset fikk jeg, ja riktig, en stoor pose med jelly beans og ei bok. Etter at vi kom hjem fikk jeg 1000 kr og beskjed om at når formen tilsa det etterhvert skulle jeg ta meg en lørdag i byen på shopping alene. Perfekt...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 MIn svigerinne fikk en diamantring etter begge fødselene sine, som hun skal gi videre til jentene sine når de gifter seg eller får barn selv. Hyggelig tradisjon synes jeg.
Tomtetroll Skrevet 2. mai 2008 #24 Skrevet 2. mai 2008 Fikk en stor bukett langstilka roser, lavendelsåpe fra bodyshop, og hver dag kom han med drops og eple-snapple til meg =) Når jeg fikk såpa sa han: hver gang du kjenner denne lukten igjen, kommer du til å tenke på når du var her på sykehuset med vår førstefødte." Synes det var så romantisk og snilt =) Og det stemmer også
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #25 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk en fin klokke jeg hadde ønsket meg i mange år. Rent hus var det også Får se denne gangen. Tviler på det blir like ekstravagant, men det gjør ingen verdens ting. Rent hus "sørger jeg for selv" vha vaskehjelp:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå