Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått tildelt 2 pakker, det vil si at jeg går tom i de dager jeg skal ta en test. Så da lurer jeg på hva gjør jeg om den skulle være positiv, da har jeg jo ikek flere igjen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen.. jeg vet ikke hva dette er for noe jeg hehe..men jeg vil bare få ønske deg masse lykke til og jeg krysser alt jeg har for deg!!! Håper virkelig det er din tur!!!!!!!!!!

Så kommer jeg etter håper jeg snart :o)

Hvilken rugedag er du på nå??

Skrevet

det er noe man feks bruker i stede for crinone.

Takk for lykke ønskningene. jeg er i dag på rugedag 8, skal teste på tirsdag, er leeeeeeeeeeeeeeeenge ti:( men jeg kvir meg jo noe hel enormt. har hatt noen SVAKE murringer to netter på rad, men om det betyr noe vet jeg ikke. Ellers kjenner jeg vel ingenting til noe

Skrevet

Jeg har både hatt mensmurringer så det holder og ikke så det er så variert det der. tror du bare skal nyte at du er gravid til det motsatte er bevist!! Mange som kjenner masse og tror de er gravide men nei og mange som ikke kjenner noe og tror det har gått galt men så er de gravide, ikke lett hehe.. men husk på alle hormoner og alt vi har vært igjennom, ikke rart det skjer ting i kroppen vår!!

Kleeem

Skrevet

ja, jeg prøver å ikke tlke kroppen så mye, men det er vanskelig å la vær, men det vet nok alle her. jeg berre håper håpe håper at jeg er gravid. Føler virkelig tiden renner fra meg, og det gjør den jo også. rart og tenke på, skulel jo ikek hatt en slik problemstillling. Vet at dersom vi klarer dette så kommer ikke vi til å prøve å få flere. Skal det bli flere en gang da så blir det adopsjon

Skrevet

Jeg bruker cinone og i inforskrivet fra Riksen står det at man skal slutte med den når man får svar på blodprøven, uansett om den er positiv eller ikke, såfremt man ikke får beskjed om noe annet.

Da da er det vel sikkert sånn med cyclogest også

Skrevet

Skjønner det.. har sagt selv jeg at er vi så heldig å lykkes noen gang så blir det ikke fler her.. Det holder med et barn.. orker ikke holde på med dette lenger da.. krysser fingre for deg.. kleem

Skrevet

Jeg bruker også cyklogest og fikk beskjed om hvis positiv test så skal man fortsette noen uker til. Har du ikke mulighet til å ta ut flere på resepten din?

Skrevet

jeg sendte like greit mail til de jeg. Håper at de er på jobb i morgen, for jeg går tom på søndag på rugedag 11.

Skrevet

Hei Tryne! Bare å ringe de, så får du en ny resept. Det gjorde jeg på tirsdag. Prøv heller å ring i tilfelle de ikke er der.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...