Gå til innhold

Slik gikk det: Uke-16 gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - siden vi når har fulgt hverandre noen uker er det jo greit med en liten oversikt over hvordan det gikk.

Har fått med meg henny (grattis) og hege (lykke til neste gang). Fyll inn resultat ....

PS. bkatrine, hvilken dato hadde du ins? Uke 16 du også?

Sleng deg på lista

14. april solstorm

15. april hegeno -neg

16. april henny 72 -pos

17. april eva 37

19. april Poten

20. april Gitte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - siden vi når har fulgt hverandre noen uker er det jo greit med en liten oversikt over hvordan det gikk.

Har fått med meg henny (grattis) og hege (lykke til neste gang). Fyll inn resultat ....

PS. bkatrine, hvilken dato hadde du ins? Uke 16 du også?

Sleng deg på lista

14. april solstorm

15. april hegeno -neg

16. april henny 72 -pos

17. april eva 37-pos

19. april Poten

20. april Gitte

Gitte:)

Skrevet

Da ble det endelig min tur. Lykke til dere som ikke har testet. Synd det ikke klaffet for deg denne gangen hegeno. Stå på videre :-)

Skrevet

Jeg er ved svært godt mot! Og det gir uansett et kjempeløft at både du og henny lyktes i denne runden eva:-) jeg vet at det blir min tur også!

Skrevet

Ja, det blir din tur! Godt at du er ved bra mot. Det er veldig positivt at du ble så lett gravid, og det er sikkert bra å tenke på. Det lover bra, og jeg tror kroppen blir lettere gravid når den nettopp har vært det.:-) Og lykke til med neste forsøk i mai. Kommer til å følge med her.

Skrevet

Ja da var jeg lykkelig gravid jeg også. Tok min 3. test idag, CB digital og det ble "Gravid" før jeg omtrent hadde fått lagt den bort. Gleder meg kjempemasse. Hadde jo vært veldig gøy å følge hverandre vi som ble gravide denne uka. Lage vår egen tråd kanskje?

Nå reiser jeg til varmere strøk i en uke og det blir en fantastisk ferie !!!

14. april solstorm

15. april hegeno -neg

16. april henny 72 -pos

17. april eva 37-pos

19. april Poten

20. april Gitte - pos

Skrevet

Ser at også Gitte ble gravid. Det er jo helt fantastisk. Av de vi vet noe om er tre av fire blitt gravide :-)

14. april solstorm

15. april hegeno -neg

16. april henny 72 -pos

17. april eva 37-pos

19. april Poten

20. april Gitte - pos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...