Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Theo Matheo Audun Filip Eskil Emanuel Matilde/Matilda Kaja Olivia Esther Mathea har tenkt å kanskje ha dobbelt navn. hva med Filip Emanuel? og Kaja Matilde? takker for svar.
prebs Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 3 på topp: 1.Audun 2.Filip (ville skrevet Phillip) 3.Eskil (ville hatt med D) 1.Kaja 2.Matilde (ville hatt med H) 3.Mathea De andre er ikke min smak. Men Filip Emanuel og Kaja Matilde fungerer fint som dobbeltnavn : )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 1-Matheo 2-Theo 3-Audun 4-Filip 5-Eskil 6-Emanuel De er alle uansett finest alene. 1-Mathea 2-Mathilde (ikke Mathilda) 3-Olivia 4-Kaja 5-Esther Kaja er det eneste som kan brukes foran et dobbeltnavn, og da ville jeg brukt mathea. Kaja Mathea.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 1. Matheo - nydelig, men ville skrevet uten h. 2. Theo - også veldig fint, her er det faktisk nødvendig med en h. 3. Filip - veldig fint, har alle disse tre første navna på min egen liste. 4. Emanuel - hadde nok ikke valgt det selv, men syns egentlig navnet er fint. 5. Audun og Eskil - liker ikke i det hele tatt. 1. Matilda - nydelig 2. Matilde - også veldig pent. 3. Mathea - veldig fint, ville skrevet uten h. 4. Kaja - veldig fint, jeg hadde skrevet med y, men det er fordi vi har familie i USA. 5. Olivia - liker veldig godt. Kunne valgt alle de fem førsta navna selv. 6. Esther - liker ikke i det hele tatt. Ser for meg en gammel sur mattelærer. Syns både Filip Emanuel og Kaja Matilde er fine kombinasjoner. Theo Emanuel og Kaja Matheo fungerer også. Liker egentlig ikke dobbeltnavn så godt, så ville valgt et enkeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Theo og Filip var dei einaste gutenavna eg synst var fine Eg likar veldig godt Kaja og Mathea... Mathilde synst ikkje eg er noko fint,men Mathilda går an... Esther ser eg for meg ei gammal dame, og Olivia er ikkje heilt i min navnesjanger....
Jannamor Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 1.Theo 2.Filip 3.Eskil 4.Audun 5. Matheo Emanuel Eskil er egentlig det navnet som jeg synes har mest hold i seg. Jeg liker at guttenavn er litt robuste at de kan passe på en mann. Det synes jeg både Eskil og Audun gjør, men de er ikke helt min smak. Derfor jeg har THEO på førsteplass. Det synes jeg er et flott, tøft, søtt og fint navn på engang. FILIP synes jeg og er flott, men kanskje litt for søtt. Matheo liker jeg ikke, frår sånn glad kristen kunne ønske jeg var jente og het Mathea følelse. (sorry) Men Emanuel tar kaka, det er helt forferdelig.. tror ikke jeg kommer ntil å like det noensinne, selvom noen av mine nærmeste v il ha dette navnet på sine barn (grøss) Blir faktisk kvalm og uvel av navnet, klarer ikke å komme med konstruktive tilbakemeldinger engang (unnskyld altså) 1.OLIVIA ingen over ingen ved siden. Fantastisk vakkert navn. masse styrke, med sårbart, vakkert, feminint. Det har ALT Ellers er det veldig vanskelig å rangere for liker alle jentenavnene deres kjmempegodt. 2.Kaja 3.Mathea 4.Esther 5. Matilde Kaja er familienavn hos meg så det betyr mye for meg. Mathea er kjempefint også. Esther funker ikke så godt internasjonalt (noe som er viktig for oss) Og matilde er fint, men litt lite "hold" (som jeg snakker om hele tiden)
megc Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Filip på førsteplass, søtt. Emanuel- andre. ikke et navn jeg ville valgt, men ganske fint. Eskil og Audun- vanlige navn for min del Theo og Matheo er navn jeg ikke har sansen for. Matilde og Mathea på delt førsteplass- veldig fine begge Kaja på andre- pent og enkelt Olivia- dama til skipper'n, men ikke akkurat stygt. Uvant... Esther- hm... liker ikke
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 takk alle sammen:) må nok tenke litt mer på dette her. men Kaja er en foreløpig favoritt på jentenavn hvertfall. Funker Kaja Olivia? eller blir det for tungt?/begge navn har a ending? og hjertlig velkommen til å fortsette å rangere
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Kaja er veldig fint. Jeg syns Kaja Olivia fungerer bra. Det er ikke alltid det fungerer når begge navna slutter på samme bokstav, men syns faktisk det går med Kaja Olivia.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Eskil Matheo Filip Theo Audun og Emanuel Kaja Mathea Matilde/a Olivia og Esther Kaja Matilde var kjempefint! (Men jeg ville skrevet det Kaia Mathilde)
slurp Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Min rekkefølge på disse navnene: Audun Filip Theo Matheo Emanuel Eskil Matilde Mathea Matilda Olivia Kaja Esther
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå