Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har: Lurt bf med fuglene hadde fløyet ut vinduet Lurt veninna mi med jeg var på akutt avd med magesmerter, gikk 5 på (lurt mor mi og med det samme) Luet ei annen vennine at jeg var gravid.....hun og gikk 5 på!! :DD Lurt dere her at jeg venta 4-linger (noen ble lurt, andre lukta lunta) hahaha Dere da ? !!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hæ? Maikatt? Skal man lure noen 1.mai?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Har aldri hørt om maikatt før jeg...? Er det vanlig? Og i tilfelle hvor?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Maikatt??? Syntes faktisk du er litt "stygg" jeg....Om du hadde lurt meg med magesmerter og sykehus hadde jeg klikka for å si det sånn. Jeg er glad i vennene mine og hadde blitt redd faktisk!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 hæ? man skal lure folk 1 april. tror du har misforstått HI. (og de spøkene dine hørtes rent ondskapsfulle ut jo! de blir jo bekymra for deg jo, å si sånn at du er akutt syk.!) huff..!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Må også signere de andre her, at jeg likte ikke spøkene dine.. Det er visse ting man faktisk ikke spøker om mener jeg da, og det er sykdom.. Synes graviditet til en viss grad ikke er morsomt som spøk heller..
Turid Laila Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ehh... De spøkene dine er ikke sånt man spøker med syns nå jeg da, magsmertene spesielt. Og skal man lure noen ala aprilspøk burde det kanskje være på en dag alle vet om, som feks. Aprilsnarr. Maikatt har jeg aldri hørt om, og er tydeligvis ikke den eneste!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 Hehehe.....hissig ? Joda....de var litt onde...men alle lo etterpå (kanskje ik sååå nærtagende som andre her)......maikatt har jeg visst om siden jeg var liten jeg
Turid Laila Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Nei ikke hissig for jeg har ikke blitt lurt. men hadde jeg blitt det hadde jeg nok blitt ganske sur ja. Hvertfall om det hadde vært om noe alvorlig!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Men Bibi: hva er dette maikatt-greiene du snakker om da? Jeg er tydeligvis ikke den eneste som ikke vet hva det er...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2008 meg & lille vampyr : Det er det samme som aprilsnarr Bare man sier "Maikatt!!" når man avslører spøken Her i Stavanger er det ik ukjent Men flere som bruker aprilsnarr, derfor er det ekstra moro på 1 mai, for ingen venter det....haha
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2008 Så rart....trodde de fleste kjente til maikatt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 " Frem til om lag 1950 var det vanlig å lure folk også på 1. mai, og tradisjonen holdes fortsatt i hevd i vårt naboland Danmark. " Tydeligvis ikke vanlig i Norge lenger, så kanskje ikke så rart det ikke er så mange som kjenner til maikatt..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2008 Jeg synes det er moro med slike dager, og er blitt lurt mye selv på 1 mai....så er ik så farlig ik så mange kjenner til den og det ik brukes så mye lengre....man bruker jo andres tradisjoner ( valentinesday, halloweeno.l)....så hvorfor ik maikatt
Tropiskjuice Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 hehe.. jeg skal lure den UTROLIGE DUMME og LETTLURTE venninna mi som bor i stavanger seinere =0) ho som ringer og plager vette av meg hver dag =) hahaha =0) =) ;0)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Aldri hørt om,måtte spørre pappa og han hadde heller aldri hørt om det. Så null maikatt påfunn her:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå