tuppa prøvd lenge Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg syns Mika er et nydelig navn:) Ingelin liker jeg fordi jeg vil oppkalle ungen min etter bestemora mi som het Inger og Iben syns jeg er et spesielt og fint navn. hva syns dere? er de for spesielle?
togutter-08og10 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Av de navnene liker jeg kun Iben, det er nydelig. Til en jente vel og merke. Vet at noen syns det er guttenavn, men det syns ikke jeg.
peggy08 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 jeg synes ingelin og iben er nydelige navn, er ikke så glad i Mika
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Ingelin er ikke fint. Mika er ok. Iben er veldig fint hvis det blir brukt som jentenavn, syns absolutt ikke det passer på gutt.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Ingelin er nydelig, det har jeg faktisk vurdert selv. Iben blir litt for dansk for min smak, og Mika har jeg litt dårlige assosiasjoner til fordi jeg ikke helt liker han artisten som heter det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ingelin er finest av disse tre, synes jeg. Mika er for meg et guttenavn (kjenner en som heter det) Iben kjenner jeg også en gutt som heter, og jeg synes egentlig det er dumt med navn som kan brukes på både gutter og jenter. Ellers kan jeg foreslå: Irmelin¨eller Iselin
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 takk for innspill folks!:-) ja, når jeg skrev mika så mente jeg det som guttenavn og med iben så mente jeg jentenavn. bare så det var oppklart liksom:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Haha! Iben og Mika er mine to navn også, om det blir gutt eller jente. Iben hvis jente og Mika hvis gutt. Jeg synes de er flotte og vil ha et lenger navn etter hver av dem som ikke nødvendigvis brukes.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Liker Ingelin best (for det heter jeg..he he) men med 2 n`er til slutt da Og Iben synes jeg er nyydelig
Gåsevåse Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Iben er finest synes jeg. Ingelin blir litt Pingeling for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå