Gå til innhold

Det er så irriterende - klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i konfirmasjon i dag. Jeg har kjøpt en nydelig designerkjole, en med stropper og helt løst hengende, og den faller så fint! Men jeg har fotball-legger, og det er ikke det som forventes under en sånn "stor" kjole... Ihvertfall, den er kjøpt og betalt, og jeg akter å bruke den, men sambo overtalte meg til noe annet... Det er hans familie vi skal til, derfor ga jeg meg. Han tok meg til og med ut for å shoppe i helga, for å unngå at jeg hadde denne kjolen på. Jeg endte opp med det jeg alltid gjør, når han velger, sorte bukser, sort jakke og helst skjorte. DETTE ER IKKE MEG!

Jeg vet ikke hvor mange "dressjakker" jeg har kjøpt fordi han synes det er pent - kjolen er og pen, men det krever at jeg slanker meg minst 10 kg - aller helst 15-20 kg mener han. Han er så irriterende konservativ!!!!

-Men det ble ikke dette antrekket heller. jeg har en superflott bluse, så med et belte på den og et fint skjerf i halsen føler jeg meg fin!

Men kjolen skal brukes på klassefest (reunion), venninnefest og jobbefest i juni. Da er nemlig ikke han med:-)

Hva gjør dere mded tøy? Og hvordan takler deres kjære det?

Jeg vet at ikke alt sitter like fint på tykke jenter, men det er da heller ingen hemmelighet at jeg er godt i stand!? Hvorfor kan jeg ikke ha på det jeg har lyst til? Jeg kler meg hverken utfordrende eller frastøtende...

Må vel heller si at jeg ikke er gravid - ennå - men jobber med saken, jeg er 160cm høy og veier 88.5 kg. (Jeg har nettopp gått ned fra 99kg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mannen min sagt noe sånt til meg så hadde jeg blitt temmelig forbanna og jeg hadde brukt kjolen likevel.

Mannfolk er rare dyr!!

Har vært flink å gått ned så mye da:)

Skrevet

Arg...!! dette hørtes irriterande ut ja!!! hadde mannen min lagt seg oppi det..

Som regel er han støttende og heller litt fraværende min kjære.. mmhmm seie han.. kan jo være irriterande det og, men eg har vent meg til toneleie på hm'innga..

Kunne du ikkje hatt ei tøff strømpebukse under med et lite mønster eller lignende da? Legger er legger, og det er ikkje så mykje å gjera med dei :o) det må jo din kjære forstå og.. spesielt om ein har "pittelitt" ekstra, så kommer jo dei enorme muskelleggene med ein gong..

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert at mannen min hadde sagt sånn!

Så lenge du føler deg fin, så gå for kjolen! Om man har klær man ikke føler seg fin i får man ikke den utsrtåinga heller.

Mannen min sier ikke noe sånt, han vil heller jeg skal kle meg i mindre posete klær og gjerne mer i følge moten :P

Skrevet

du må kle deg i det du føler deg vel i! og er det kjolen ja da ska du ha kjolen på deg og ferdig med det!! og den ska du bære med god selvtillit det e det som e vakkert :) ikke at du drar på det bare svarte klær fordi mannen din syns det er pent.. vær stolt! vær deg sjøl!! ja det hva dagens alvorsprat fra meg :) hilsen ei som sjøl ikke kler seg i potetsekker sjøl om vekta er mye mer enn u burde.. det gjelder om å framheve de gode tingene når enn ska kle seg.. har du midje så framhever du den, har du ei fin kløft ja så vis den :) skal love deg ingen legger merke til fotballeggene da! you go girl!!

Skrevet

synd han ikke heller kan gi deg ros for vekt reduksjonen din!!

Skrevet

Helt enig med anonym 23:38

Burde skrytt over hvor flink du har vært til å gå ned..

Skrevet

Jeg er stor selv, veier 115 og er 170 høy. Veldig stor med andre ord!

Hadde sambo sagt noe sann (når jeg spurte han såklart) så hadde jeg prøvd å høre på hvorfor han mente det. Men mest sannsynlig likevel gått med kjolen.

Men hadde jeg vært i den situasjonen tror jeg sambo hadde sagt at jeg var fin uansett.

Ikke alt kler oss som er større, men mye gjør det om man kler seg i det på rett måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...