Gå til innhold

Modne damer i tønsberg området?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med possitiv test igjen. Har en på 8 og en på 1 år. Jeg er innflytter og ønsker kontakt med andre modne jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg var inne og tittet på denne siden, fordi vi lurer på å få en til. Har to barn fra før på 1 og 2 år. Er også innflytter. Hadde vært moro med kontakt. Jeg er 37 år.

Skrevet

Hallo, jeg bor i Tønsberg og er gravid (veldig kort kommet foreløpig) og vil gjerne ha kontakt med andre i området. Er absolutt godt moden - flereogførti år :-)

Skrevet

Hei jenter,

Er også innflytter (riktignok til Horten) med en liten jente på 2 år og med termin 21.06.

Hadde vært veldig hyggelig med kontakt med andre modne mammaer, så kanskje vi skulle tatt et treff..?? :o)

Skrevet

Så bra! Da må vi vel få til et treff - det passer vel best i Tønsberg siden de fleste av dere bor der...

Skrevet

Jeg har 3 jenter på 14,11 og 5 år, og venter gutt 5 august i år.

Flyttet til Stokke for 8 år siden. Er 37 år og nordlending.

Hyggelig å se at det er flere her i min alder.

Skrevet

Hei dere!

selvfølgelig må vi møtes. Jeg har akkurat stiftet bekjentskap med kvalmen så jeg er med når den er over, sier ifra her. Norddame; da er nok ikke vi så langt unna hverandre, jeg har postadresse vear, men bor innen tønsberg kommune. Stikker innom her når jeg er i fin form.

Skrevet

Nei så koselig å se at det er så mange av oss her inne! Jeg er 37 år, snart 38 og har en liten spire i magen, foreløbig termindato 24. desember. Er også innflytter og synes det hadde vært kjempekoselig å blitt kjent med flere på samme alder. Har to barn fra før på 8 og 11 år.

Skrevet

Skal vi ha noe treff snart? Skal vi forsøke med et treff den 11 juni på kvelden kl 19 på dolly dimple?

Er det noen som vil være med?

Skrevet

Kjempekoselig med treff :o)

Jeg stiller!! - med mindre jeg havner på SIV. Har ikke termin før 21 men krysser fingre for at noe skjer før den tid - begynner å bli rimelig lei i varmen...

Skrevet

Litt sånn småteit spørsmål men... hvordan kjenner vi igjen hverandre? :)De fleste har vel mager kanskje (min er ganske liten siden jeg er bare 3 mnd på vei) men mulig det er reservert bord i noe navn?

Skrevet

Jeg tenkte å reservere bord på barnimagen

Så bare spør etter det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...