Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei jeg fikk satt inn 2 egg for ca 2 uker siden, og har nettopp testet positivt på graviditetstesten:) MEN jeg har spor-blødning og er redd den utvikler seg til noe mer. Har tidligere vært gjennom en spontanabort og er redd dette nå skal gjenta seg. Er det noen som har erfaring med dette, og noen gode råd ang dette?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Først og fremst gratulerer ! Jeg er i samme tidsløp som deg (og 68 modell), 2 egg inn for 2 uker siden. Enn så lenge har jeg ikke villet eller orket å teste, fordi jeg frykter Progestan har forsinket mensen som ved forrige forsøk og har lurt meg med alle bivirkningene som følger med. Noe blødning trenger ikke være dårlige tegn. Forstår likevel godt du er bekymret, men om du går på Progestan eller annet progestron tilskudd kan bivirkningene også gi blødning. Har du erfaringer å dele ang dette, bivirkninger/symptomer når du nå ble gravid ? Håper du ikke trenger bekymre deg videre.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Blødninger er aldri hyggelig. Men har jo hørt om fler har hatt det både litt og mye faktisk og fremdeles lykkes!! Så vær positiv )) Selv har jeg mistet de to gangene jeg har begynt å blø dessverre. Men jeg krysser fingre og tær for deg og håper du lykkes og at spiren sitter der!!!! klem du kan jo be om en tidlig u.l time..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hei, og tusen takk for svar jeg går på cyclogest, men var ikke klar over at man kan få blødninger som følge av det. Det var godt å høre, føler meg litt roligere nå. Ellers har jeg ikke merket noe spesielt til graviditeten i det hele tatt. Det er kun fordi jeg testet positivt at jeg vet om det. Har vært gjennom 2 forsøk fra før, og første gangen ble jeg også gravid, men mistet det ca 2,5 uke etter innsetting. Den gangen var blødingen mye kraftigere enn nå, men jeg klarer ikke å la være å bekymre meg likevel. Tror du skal ta en test snart du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå