Gå til innhold

Trodde det begynte i går kveld....

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg store forhåpninger om at NÅ skulle det skje. Hadde sex, og en halv time etter det begynte det så smått å komme smerter i "bølger" i korsryggen og forran. Var en tur ute og spiste, men måtte gå hjem etterhvert forid det gjorde vondt, og det var veldig ubeagelig å sitte.

Når vi kom hjem hadde jeg fortsatt slike smerter i korsryggen og forran, og følte det stramte seg inni skjeden. De kom hyppig og varte kanskje 30 sekunder. Etter at det hadde holdt på i 5 timer sovnet jeg, og når jeg våknet etter noen timer var de borte :¤(

Er det noen andre som har hatt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137619888-trodde-det-begynte-i-g%C3%A5r-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om det!

Jeg har hatt det sånn i to uker, hvor jeg opptil annenhver natt har hatt regelmessige sammentrekninger og smerter i kjeden, korsryggen og magen. Hver gang tror jeg at det er begynnende rier, men det går alltid over. Jordmor og lege mener det er modning, da er det i alle fall godt for noe! Jeg er 39+2 og har virkelig lyst til å få den babyen ut, altså:-) Gleder meg til magen er mindre og vondtene borte!

Uansett skjer det jo før eller siden, vi får glede oss til det virkelig begynner. Jeg tror nok vi vil skjønne det når det er i gang på ordentlig!

I to uker! Oi, da er det bare å smøre seg med tolmodighet....

Jeg tenker bare på det som positivt, og at kroppen gjør seg klar for det som skal skje. Vi gleder jo oss så mye, så kjenner at man for forhåpninger om at nå kommer han endelig :¤) Men også greit å forberede seg på at det kan være en stund igjen.

Du må ha masse lykke til med ventingen, den er nok snart over!

Hos meg begynte akkurat de samme "bølgene" i dag tidlig, og har kommet og gått i hele dag.

Jeg håpet også dette kunne være starten på noe, men hvis anonym har hatt det sånn i et par uker, må jeg vel bare belage meg på å vente en stund til da :(

Nå gleder jeg meg virkelig til å bli ferdig og endelig få treffe den lille.

Har termin om 2 dager, og tenkte jeg skulle være av de heldige som slapp å gå over i det minste.....

Hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...