Gå til innhold

da blir det mai barn på alle oss da..:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

vipper over fra april-klubben i dag.

UL termin 27 april, men menstermin 3 mai så burde sikkert vært forberedt på å havne her. For ikke å miste helt tålmodigheten på overtid har jeg satt "ny" termin for meg selv 11 mai, da skal jeg på overtidssjekk på sykehuset og blir ganske sikkert satt igang om ikkno skjer før. Og det SKAL det, så klart!! Leve optimismen! :)

Lone*

Kan forsikre deg om at optimismen kommer og går. Hadde en "prøve alle kjerringråd i boka"-dag i går, uten resultat. Og var ikke særlig sprudlende da jeg gikk og la meg med bekkenløsningssmerter, vonde kynnere og tidenes heftigste halsbrann kl elleve... Var SÅ sikker på at NÅ skulle de virksomme takene hive seg i gang og jeg skulle endelig få føde jeg også. Neiiiiiiida.

Så det er for å redde vettet mitt at jeg prøver å tenke positivt i dag, dette er virkelig en ting jeg IKKE har noen kontroll over!

Knøttet kommer når frk Livmor mener tiden er inne, så da er det bare å prøve som best en kan å ikke gå på veggene.... :)

Annonse

tenkte ikke på at noen selvfølgelig kan gå til juni..hehe..;)

jeg har begynt å tenke at jeg får no babyn min før 17 mai håper jeg... i papirene mine står det at jeg har overtid fra 15 mai.., så vi får se. men håper det starter av seg selv snart.

sist gikk jeg 5 dager over tiden... og om jeg gjør det denne gangen så skal jeg føde den 8..;)

har et mai barn fra før av og..;) hun blir to år på tirsdag.. så er han ikke kommet på mandag så håper jeg at han venter til etter tirsdag. kjedelig om de får bursdag samme dag..

T*75*Fødeklar

Jo jeg skjønner godt at humøret snur seg etter vinden da.. jeg mente ikke at folk her inne er sure el noe altså.. Var bare i møkk dårlig humør i mårest, enda jeg har lengre tid igjen enn deg, og da var det veldig godt å se at noen er optimistiske fordi om de går på overtid. Tenkte med meg selv at jeg skal egentlig ikke syte og håper jeg å klarer å være optimistisk innimellom hvertfall hvis den tid kommer.. Har en følelse av det nemlig:/ Kjerringråd har jeg gitt opp, kan ikke styre det her likevel. Må bare vente.:)

Enig med deg snarttobarnsmamma... Kjedelig med bursdag på samme dag. Best å ha en helt egen dag. Snakk om tillfeldigheter da. Med termin nesten samtidig på begge barna:)

Jeg håper jeg går over 17 mai jeg altså. Har jo termin 29, så sjansen for det er jo stor. Men vil veldig gjerne ha 17 mai som en egen dag, pluss være med storesøster i toget. Men vil han ut, så er han hjertelig velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...