Gå til innhold

Oi oi oi

hanssen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jente:)

Va på ultralyd i dag å fikk satt keisersnitt-dato....

23 mai skjer mirakelet !! Både gleder å grur meg.. Bi veldi spennende, å så e det bare 3 uker til...

Har jo gått så fort, å har hatt det så bra i svangerskapet:)

Man har jo så god tid å planlegg å gjør innkjøp når man blir sykemeldt så tili i sv.skapet, så e ferdi med alt for lenge sia. Heldivis!

Ha en fiiiin Mai måned folkens:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke lenge til. Det blir jo over 3 uker før termin, det. Hvilket sykehus hører du til?

Må si at jeg er litt misunlig på deg som vet datoen for når det skjer. Selv skal jeg føde vaginalt og må nok vente til det setter igang av seg selv. På BSS i Drammen lar de meg går til termin (26.mai) før de setter igang. Er klar for at det skal skje noe snart, men må nok smøre meg med tålmodighet en stund til er jeg redd.

Ha en fin mai du også;o)

Skrevet

Våken i natta du og? hehe. Nå er det bare 3 uker til så det nermer seg med stormskritt. Det blir 37+1 for jeg er i uke 34 nå fra torsdag. Hører til St.olavs. Grunnen til at d blit keisersnitt er for at de er eneggede å deler alt. Hun ene jenta mi er ganske mye mindre og.. Er de på sykehuset som har bestemt det. Er visst vanlig hær når det er eneggede, å de sier det er det beste for barna...

Ikke lenge til du heller får no da. Du får ha lykke til vertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...