Gå til innhold

Mormor til barnet: "Uforsvarlig navnevalg!"... :-P:-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deres sønn så ikke bry dere om hva andre sier. Det er greit at familien ikke er enig i deres navnevalg, vi har alle forskjellig smak, men å komme med trusler pga et navnevalg er smålig og veldig sårende. Man burde respektere hverandres smak enda man ikke liker navnet.

Jeg synes det er 2 fine navn dere har funnet til gutten, men som mange andre her synes jeg ikke de passer så godt sammen. Men er det det dere vil ha så go for it. Synes Amandus er kjempefint og foreslo det til vår kommende sønn, men sambo sa nei. Vi må jo begge være enig om navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amandus er et helt ok navn... ikke er det oppbrukt, ingen problemer med stavemåten og i tillegg et koselig navn... Det er spesielt nok til at det står fint alene og trenger dermed ikke noe mellomnavn.

Som du selv sier dere er 100% sikker på Amandus og det er det perfekte navnet på sønnen deres. Chrisander er du derimot usikker på og da er det en grunn for det... hvis du er usikker nå er sjangsen større for at du angrer senere.... sats på det du er sikker på og dropp Chrisander siden du ikke er 100% sikker på det.

Synes du tok all "pepperet" du fikk for navnekombinasjonen veldig voksent. Og selv om det av og til kan være lurt å høre på moren sin så synes jeg hun var noe ufin i formuleringene sine... det er mange måter og si hva man ikke liker på og det var noe uklokt spør du meg...

Lykke til med navnevalget og den lille :-)))

Skrevet

Det er barnet som gjør navnet og ikke navnet som gjør barnet:-)

Jeg forstår at moren din reagerer på navnet, men det var lite taktfullt av henne å gi en så brutal tilbakemelding. Hun burde vært smartere og visst at en ikke når frem til ungdom på den måten.

Ellers synes jeg Amandus var et greit navn, men med et slik voldsomt navn, burde kanskje det holde med ett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...