Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvilket liker du best? Forbinder man Halvor med "alvor"? *Mamma'n til Johanne*
huldra87 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg forbinder ikke Halvor med alvor. Fordi jeg uttaler ordet alvor som "alvår", og navnet Halvor uttaler jeg rett frem. Jeg har aldri tenkt over ordet alvor når jeg har hørt navnet Halvor. ;-) Jeg liker Aslak best av disse to navnene! Det er et tøft navn, og jeg har gode assosiasjoner. Aslak er rett og slett stilig! ;-)
togutter-08og10 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg liker Halvor best, har det på min liste.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Halvor er best av de to, men liker Halvard bedre. Aslak er ikke pent! Det blir lett uttalt som "Aschlak" og det høres grufullt ut
volve Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 To utrolig flotte navn begge to! Holder en liten knapp på Aslak, men Halvor er også et solid navn. Tenker ikke på "alvor" nei.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 To flotte navn. Synes Aslak er utrolig flott, ville valgt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå