Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei! Hva synes dere om navnet Scott? Synes selv det er knalltøft, men veit liksom ikke hvordan andre ser på navnet.. Takker for svar
Gulp Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg liker det veldig godt, selv om jeg vet om en hund som heter det.... Det er jo litt engelsk også da, noen syns jo det er et minus. Men jeg syns det er tøft, jeg også
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes det er best som etternavn, kjenner flere som heter Scott/Skott.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Scott er så totalt og soleklart et hundenavn! Til nød, for å strekke det, kan det passe til en hamster eller et marsvin.
Gåsevåse Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Det er tøft og stilig. Jeg fobinder det med en kjekk, sporty fyr. Du skal ikke være redd for å velge noe som er litt annerledes.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Likar det ikkje. Synest det er i same gate som Aron, Liam og Kevin.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Minner meg om håvard bakke i hotel cæsar, og scott hadde ingen hyggelig personlighet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå