marsbarn06 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Storesøster heter Eveline. Er det dumt å velge et annet navn som slutter på -ine da? Martine, Nikoline efor eksempel? Synes Olivia er pent, men på grunn av tjukk "L" i dialekta får jeg liksom ikke uttalt det fint:-( Vil egentlig aller helst ha Emma, selv om det visst er veldig poppis nå, men mannen vil ikke ha det. Liker Ellinor men det forbinder mannen med gamle damer... Er ikke lett dette...:-) Kom med dine beste forslag, jordnære ordentlige navn, men ikke på navnetoppen for tida!
mamma til Isak Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes Eveline og Martine var veldig pene navn sammen jeg!! Var ikke dumt med Nikoline heller:) Synes alle navnene var flotte, og veit ikke hva jeg ville valgt mellom Martine og Nikoline...
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Synes det går greit, men virker kanskje en smule fantasiløst. Eveline er utrolig nydelig! Ellinor er jo kjempeherlig, flott, stødig og vakkert - tror jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg la det på hylla. Hva med: Eveline og Matilde Eveline og Elisabeth Eveline og Catarina Eveline og Benedicte Eveline og Johanne
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Synes det er stilig med enten like forbokstaver eller rim mellom søskennavn! Så til Eveline kan jeg komme paa: Eveline og Martine Eveline og Caroline Eveline og Josefine Eveline og Christine Eller hva med Elvira, Erika, Eirin, Ellisif, Elisabeth, Eileen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå