Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Noen som har erfaringer med en av disse typene ? Anbefalinger, evt. fraråding, mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg har hørt at Ts3 med Duobag skal være en veldig romslig og god vogn.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Har selv softbag, barnet mitt på 7mnd har fortsatt plass i den, har lammeskinn og teppe/dyne i den nå!
togutter-08og10 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Tror det er hipp som happ hva du velger. Jeg har kjøpt duovognen fordi jeg syns den er mye finere. Ville ha separat dypvogn. Men du sparer penger på å kjøpe softbag. Tror begge bagvariasjonene er like anvendelige.
allegodetingertre Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ville definitivt valgt den som heter standard duobag fordi den er bredest (dog ikke lengst). Min erfaring er at bredden på bagen er viktigere enn lengden etterhvert som babyen vokser. Hadde selv teutonia sin softbag sist gang og likte den aldri. Følte ikke den var dyp nok eller lun nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå