Gå til innhold

Nathaniel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig forelska meg i Nathaniel og klarer ikke å glømme dette. MEN tant ungen min heter Daniel og vi har mye kontakt med dem. Syntes dere det er får likt? Vi kan jo kansje ta det som mellom navn men hva med fornavnd?

Hilsen fortvilet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nok det er litt for likt, ja.

I tillegg synes jeg ikke Nathaniel er særlig pent, men folk har heldigvis forskjellig smak.

Skrevet

Hva med å endre navnet til Nathanael da blir ikke endelsene så like.

Skrevet

Ikke for likt, men synes likevel du bør velge et annet navn. Nathaniel er et skikkelig white-trash navn.

Skrevet

Jeg syns ikke navnene er for like. Syns det er dårlig gjort å skrive at et navn er white trash navn hvis man ikke liker det. Jeg er heller ikke glad i dette navnet, men det kan man si på en høflig måte. Liker du navnet går for det, tenk så kjedelig det blir når hel klassen heter Martin, Markus, Thea og Julie?

Skrevet

Jeg syns Nathaniel er et helt annet navn enn Daniel, syns absolutt ikke de er for like. Jeg har selv Nataniel (uten h) på min egen liste, så syns det er et nydelig navn.

Skrevet

Nathaniel ar AAAAAAALTFOR jålete og fjollete!

Skrevet

Kan egentlig tenke meg at du som sier at Nathaniel er et skikkelig white-trash navn nok er litt white-trashaktig selv. Livredd for å være det ihvertfall.

Synes forøvrig at Nataniel (uten h) er et nydelig navn, blir kanskje litt likt Daniel i ordlyden, men det gjør vel ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...