Gå til innhold

Hjemme igjen med Anna og Brage :)

oftebustat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg dro også hjem tidlig med førstemann, og jeg så ikke vitsen med å være der lenger. Ligge våken på nettene og høre på andre som hyler mens de føder.... Vanskelig nok å få søvn i utgangspunktet :) Formen har blitt mye bedre etter at jeg fikk ligge i min egen seng. Var jo et helv.. å komme seg opp og ned av den sykehussenga. Det var rett for meg iallefall å dra hjem. Angrer ikke et sekund. Nå er det bare søvnen som mangle, he he. Ble to timer i natt også. Har hatt vansker med å få i Anna mat. Hun har vært trøtt og sovner bare ved puppen. skal si hun har retta på det inatt. Vekte meg halv to og spiste og eller bæsja fram til 04.45!!!!!!!!!!!!!!!! det er jo til å bli gærn av, men nå har hun matimagen :) Pappaen gikk på en smell tidligere i natt :) Han mata Brage og jeg kjenner ikke detaljene for jeg sov fra halv 12 til halv 2. Men våkna en gang og da hørte jeg bare ; hvis jeg ikke får sove t godt å høre det, for det har alltid vært jeg som har tatt våkenettene med snuppa, men nå deler vi og bare greit at han finner ut hvor trøtt man kan bli.

gratulerer masse med anna og brage. Jammen meg store og fine.. så sinnsykt bra. når det gjelder nettene høres det kjent ut.. mine sovnet bare ved puppen og etter fem uker ble de kun flaskebarn. kan jo pumpe så lenge du orker. jeg måtte slutte da jeg ikke fikk gjort det ofte nok når jeg er alene på dagenl! de første 1-2 ukene sov vi så og si ingenting.. men tror meg det blir bedre.. vi legger gutta 20.00 nå.. vokner to ganger på natten og står opp 09 ca.. syns det er supert. det er supert når begge kan gi mat på natten, vi gjør og det. men for å overleve må man vekke andre mann.. etterhvert blir de samkjørt det er albert og oskar nå.. når en vokner, vekk den andre å gi mat samtidig.. lettere for både deg å far å holde seg våken da. lykke til og kos deg med barna

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...