HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Frida skal få en liten bror eller søster, og vi trenger gode navneforslag. På guttenavn er jeg helt blank!! Liker navn som Joel, Nicolay og Oscar på gutt (men alle de tre er uaktuelle pga at nære venner og familie sine barn heter det). På jente liker jeg navn som f.eks. Aurora, Elise, Emilie, Anna....... Mange fine jentenavn å velge mellom, men har ikke funnet det perfekte enda! Liker navn som ikke alle heter, men de må ikke være altfor spesielle heller! Håper noen vil hjelpe!!
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hva med: Frida og Fanny Frida og Vilde Frida og Guro Frida og Mari Frida og Eskil Frida og Jørgen Frida og Mats Frida og Herman
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg kjenner tvillingsøstre på 3 år som heter: Tuva og Frida! Synes de navna passer så utrolig godt sammen, samtidig som de har ulike navn:-) Emilie er nydelig, det heter jeg:-) Storfornøyd med navnet mitt! Ellers foreslår jeg: Frida og Celine Frida og Mathea Frida og Louise Frida og Hanna Frida og Mia Frida og Sofia
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Frida og Tuva synes jeg var utrolig flott sammen, jeg også! Ellers. Frida og Helene Frida og Camilla Frida og Celina Frida og Hedda Frida og Selma Frida og Enea Frida og Elea Frida og Vilma Frida og Emrik Frida og Peter Frida og Jacob Frida og Johan Frida og Magnus Frida og Henrik Frida og Felix Frida og Leon Frida og Noah Frida og Abel
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 -Frida og Julia -Frida og Olivia -Frida og Beate -Frida og Odin -Frida og Martin -Frida og Eirik ?? syns også guttenavn er vanskelig..syns man ikke skal tenke for mye på om det passer til navnet til søsken,men ta ett man liker.. er en vanesak..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Frida og Henrik (!) Frida og Fredrik Frida og Isak Frida og Edvart (!) Frida og Ludvig Frida og Mathias Frida og Elias Frida og Tobias Frida og Daniel Frida og Mikael Frida og Jacob (!) Frida og Adrian (!) Frida og Oliver Frida og Victor Frida og Malin Frida og Aurora (!) Frida og Elise Frida og Emma Frida og Hannah (!) Frida og Nora Frida og Olivia Frida og Ingrid Frida og Andrea Frida og Miriam Frida og Mathea Frida og Sofie Frida og Iselin (!)
volve Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Frida og Embla Frida og Erle Frida og Live Frida og Synne Frida og Eiril Frida og Fredrik Frida og Sigurd Frida og Rune Frida og Eirik Frida og Halvor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå