Gå til innhold

Dere med phil & teds vogn...hva brukte dere til den nyfødde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I og med at babyen kommer i mai, og du ikke kan "beskytte" h*n med pose. Så ville jeg ha investert i softbagen altså

Vi venter på en Vibe, og jeg har bestilt softbagen med. Vi venter i juli/august. Vi har en duowalker som jeg hvedsakelig kommer til å bruke (tror jeg) i starten, fordi jeg ikke helt blir komfy med det der oppåhverandre med P&T. ;) Men får se om jeg skifter mening når P&T kommer ;) Men har hvertfall bestilt bag selv...

Fikk en gutt helt i starten av juni i fjor (hadde også termin i slutten av mai =)), og jeg hadde softbagen som vi brukte i begynnelsen.

Men den softbagen er veldig varm synes jeg, så hadde bare ett helseteppe i bunn og ullteppe over inni bagen.

På de varmeste sommerdagene ble den rett og slett for varm. Da la jeg bare lammeskinn i bunn og teppe oppå, og da høsten kom var softbagen for liten så da lå han først i en tynn pose og deretter i dunpose.

Da han var ca 4 mnd og begynte å bevege seg mer så begynte jeg å bruke selene på ham, da må han ligge litt lenger ned i vogna, men det er ikke noe problem.

Så min erfaring at ett litt tykt teppe eller lammeskinn kan være helt greit å ha i bunn, men vær obs på at babyen kan skli, og ikke så greit med selene når babyen er nyfødt... Går du mye i oppover/nedover bakker så bør du kanskje investere i bag. Så er bagen litt mer avstivet i bunn, legger du babyen rett i vogna synker den litt mer nedi vogna på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...