Emo girl Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei. for ca 6 mnd. så måtte jeg gjennom en senabort pga alvorlige feil på fosteret. fikk vite dette etter ordinær ultralyd. sønnen min var 19 uker da han ble født. dette er det værste jeg noen gang har gått igjennom og er nå livredd for at det skal gå galt denne gangen og... er 5 uker på vei nå og klarer ikke glede meg ennå, er bare bekymra for om alt er som det skal.. noen som har erfaringer med dette? hva hjalp dere gjennom svangerskapet? takker for alle svar
tingeling87 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hei! fryktelig leit å høre at du mistet:( jeg gikk også igjennom en senabort (i uke 15) pga av misdannelser ved fosteret. det var en helt forferdelig opplevelse! jeg tror jeg har blitt gravid igjen nå og tankene vandrer selvfølgelig. jeg er redd for at det kan skje igjen. men hvis man skal gå å bekymre seg hver gang man går gravid så blir man til slutt gal. man må bare prøve å tenke at det er sjelden dette skjer to ganger. jeg er fast bestemt på at denne gangen skal det gå bra. får ul i uke 7, 11 og 18, noe som gir trygghet/visshet. man har lite til ingen kontroll på fosterets utvikling (sett at man ikke drikker/røyker etc) og man kan ikke gjøre noe med ting som skjer. ta vare på deg selv og prøv å ta det med ro så skal dette ordne seg!! spør om du kan få tidlig ul slik at du slapper mer av. og et lite tips: prøv å ikke vær så masse inne på 1.trimester forumet. der leser man mye fælt som ikke hjelper når man i utganspunktet er redd. jeg skal ihvertfall prøve å holde meg borte derifra. masse lykke til!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå