Attekattenoa Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Noen som vet litt om dette eller som har en link hvor jeg kan lese litt mer selv?? Takknemlig for svar=) Vi har ikke gått over egenandelsgrensa ennå, men med opphold, reise og de medisinene som gjenstår så er det ikke mye som mangler tror jeg... BTW, noen som vet hva mer jeg trenger å kjøpe inn av medisiner? Hittil har jeg bare fått nesespray og Gonal-F. Skal vel ha noe før uttak og etter innsett...eller??
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Du skal vel ha eggløsningssprøyte og evt crinone eller noe annet progesterontilskudd etterpå Ang reiseutgifter vet jeg ikke
Attekattenoa Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Vet du sånn cirka prisen på dette?? Takk for svar=)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Om det er Ovitrelle du skal ha som el-sprøyte så koster den 340 kr og Crinone koster 563 pr pakke (og så får man to pakker for at det skal holde i 2 uker). Så tilsammen blir jo dette nesten 1500 kr
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 http://www.nav.no/page?id=356 kanskje du kan finne noe fornuftig her ang reiseutgifter
74skytte Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg var innnom nav og spurte hvordan jeg skulle gjøre det, og da fikk jeg beskjed om at reiseutgifter og medisiner skulle være hver for seg. Skulle søke om penger til medisiner et sted og reise et sted, også tellte ikke de sammen. Det måtte være medisinene alene som skulle overstige 15000,-. Reiseutgiftene var uavhengig av den summen. Har ikke gjort noe ennå. Må få en bekreftelse fra sykehuset på alle turene dit, og jeg har ikke oversteget 15000 ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå