Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilda

Filippa

Sienna

Vilma

Hvilket av de synes du er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filippa - stilig og koselig navn :-)

Skrevet

Sienna er det eneste jeg likte sånn litte grann i alle fall.

Tenkte på en flodhest da jeg hørte Hilda. Fillippa var litt rart og Vilma heter nabo hunden så klarer ikke forestille meg en baby som heter det.

Skrevet

Vilma synes jeg er finest: )

(Liker også Hilda.)

Skrevet

Jeg ville strøket Sienna fra lista. Alle de tre andre er brukbare.

Skrevet

Filippa er utrolig fint. Ville valgt det. Vilma er en god nummer to ;)

Skrevet

Jeg liker best Hilda.

Filippa tenker jeg på som klesmerket som var utrolig populært på 90 tallet. Alle hadde t skjorter med Filippa K. (merket er vel forsåvidt populært i dag også)

Vilma er ok, Sienna er litt for utenlands etter min smak.

Skrevet

Sienna er nydelig, så ville valgt det. Filippa er også litt stilig. Jeg kunne aldri valgt Hilda eller Vilma selv, men syns det er greie navn.

Velg Sienna!!! Hadde ikke brydd meg om det er litt utenlandsk, det låter fint på norsk også.

Skrevet

Tusen takk for delte meninger.. :-) Liker Sienna utrolig godt, men er litt usikker på om det blir for utenlandsk.. Faren er ikke norsk, og vi har en datter på 9 måneder nå som heter Alina.. :-)

Noen som synes Alina og Sienna er fint sammen, da?

Skrevet

Alina og Sienna passer kjempe godt sammen. Sienna er jo et utenlandsk navn, men syns det låter veldig fint på norsk. Syns godt dere kan velge det, spesielt siden faren ikke er norsk. Vi har også vurdert Sienna og Savanna fordi vi er en internasjonal familie. Utenlandske navn er på vei inn til Norge og der er flere navn som f.eks Jessica og Michelle som allerede har blitt nokså normale i Norge. Om noen år vil ikke mange synes at Sienna er altfor utenlandsk i Norge. det er flere små Siennare og savannaer i Norge nå. velg Sienna dere, det er det som passe best sammen med Alina.

Skrevet

Enig! Vilma som nr en.

Hilda på en sikker andreplass.

De andre er ikke min smak i det hele tatt!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...