Gå til innhold

3 gang, men er usikker???????

Anbefalte innlegg

Hei. Har termin 2 mai. Har vært plaget med kynnere siden uke 13. Lå med karen i går kveld og fikk regelmessige kynnere i natt med 3 min i mellom. Ca 1.5 time sto det på. Etterpå fikk jeg kraftigere, men sjeldnere av de. Har en vilter krabat i magen, men i dag nesten ikke liv i det hele tatt. Måtte dulte mye i magen i ettermiddag for å få noe respons. Går med hetetokter og er kvalm og uvell. Usikker på hva jeg skal gjøre. Gidder ikke å gå på føden i flere timer eller. Slik har jeg ikke vært borti det før. Noen forslag???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137615761-3-gang-men-er-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg ringte føde den kvelden. Fikk beskjed om å ta meg en dusj og legge meg. Det var nok noe som var på gang. Dagen etter var jeg i finform igjen med mye liv i magen. I dag er formen ganske bra, men lite liv i magen. Synes det går for mye opp og ned med dette, da blir jeg usikker :-( Jeg er av den som ringer en gang for mye, men nå føler jeg det blir mas og at jeg tåler ingen ting. Som regel er babyen i full vigør når jeg har våknet om morgenen og holder det gående hele dagen, det er ikke mye ro. Så det er vel derfor jeg blir så usikker, for det er liksom ikke noe mellomting.

De sier så at hvis beibin er rolig i magen, så gjør den seg klar til å komme ut. Var veldig aktiv igår, men da var beibin veldig rolig, og jeg har termin 4 mai. Men det er bra at du ringte føden, for å være sikker!! :) De er der for å hjelpe deg, så du maser aldri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...