Pus5 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei Vi har kjøpt bilsetet acta graco med base. går jo ann å kjøpe trille til også. Men er det nødvendig?? Noen erfaringer??
Pus5 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2008 Ingen som er opptatt av å kunne putte bilsete på hjul?? dytt
Mmmmmmamman Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Men du må vel ikke nødvendigvis kjøpe Gracos trille til formålet?? Mener det finnes adaptere til flere forskjellige vogner du kan bruke graco-setet på. Ihvertfall Bugaboo, så sjekk med andre vogner. Anbefaler deg å ha muligheten, vi bukte det hele tiden da mini var liten..
Lykke X 4 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi hadde ei graco trille til dette formålet. Flott, fordi de er rimelige. Vår kosta litt over 1000-lappen. Super å bruke som shoppetrille etterpå. Anbefales.
gutteklubben grei Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Har en Graco Mirage i vinrødt med grå kanter som jeg skal selge for 700,- ( Hadde svart og grått sete) Brukte den mye i førsten for jeg hadde veldig vondt i ryggen og for å slippe å ta den store vogna ut av bilen når jeg bare skulle inn på kjøpesenter m.m. Så vognen er stort sett brukt inne, og kun 4 måneder :-)
Pus5 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Hei bønne på gang Har du den vogna enda og hvor i Norge bor du? hilsen pus5, som bor i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå