Gå til innhold

gangster hippie.. tilbakemelding, du hadde rett....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, du spådde at lille jente mi ville komme til verden i vanntegn altså innen 20 mars, hun kom til verden via ks den 19 mars... de kunne ikke vente lenger på grunn av blodtrykket mitt... alt er bra med oss nå.. hun veier 2 kilo nå....

men så var det eksen da, ser du noe nytt angående oss? blir vi sammen igjen?

jeg er født 160183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj så morro...en liten fiske jente....

nå er det temmelig lenge siden jeg spådde deg sist....men jeg husker jeg fikk opp at savner deg og at han ville komme inn i bildet igjen mere etter fødslen.....tror jeg fikk opp to beger som er et nydelig kjærlighetskort den gang også......

uansett det som kom opp nå er; to beger...det aller beste kjærlighetskortet......så det er masse følelser mellom dere....han er veldig glad i deg.....sammen med to beger kom et kort som indikerer at det var litt umodenhet som har holdt han tilbake......+ et kort som heter jordesset....veldig godt økonomi kort......så jeg tror ikke det kan være lenge til......på hvordan du skal forholde deg til han på best mulig måte.....kom det opp at du skal tenke i åndelige retninger...samt at du skal møte han med varme......viktig å ikke dømme han når han dukker opp nå......

klem og lykke til....tenkte mye på deg da jeg spådde deg sist.....alt blir bra!!!

Skrevet

tusen takk..

dettehøres veldig bra ut.. han var nok litt umoden ja,han sier det selv.

jeg har nok en tendens tiol å dømme og mase litt på han. skal slutte med det..

det var så moro at du sa hun ville komme før den 20, så kom hun den 19..imponert jeg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...