zanzibar Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Mislykka AIH-forsøk og akkurat i dag er jeg så lei meg. Men det hjelper å være her inne å lese litt fordi jeg føler meg ikke helt alene. Det er så utrolig mange rundt meg som blir gravide nå og jeg hører aldri om noen som sliter...derfor er det litt fint å "skravle litt" her inne fordi det dere har forståelse for hvordan det føles å ikke bli gravid. Vel vel, jeg beundrer virkelig dere tøffinger som står på med prøverør. Jeg håper dere lykkes alle sammen:-)
størsteønske Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Huff og huff. Det er utrolig trist når det ikke går etter planen. Har du snakket med flere om fertilitetsbehandlingen din?Har du hatt flere forsøk? Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til andre etterhvert som tiden går. Man ønsker jo å kunne komme med en god nyhet. Jeg har satt inn fire ganger. Den fjerde igår.Håper på positivt resultat denne gangen. Har du flere forsøk?
MK73 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Takk for det Zanzibar - og akkurat nå hjalp du meg litt også. Beklager at forsøket ditt ble negativt, det er trist! Skjønner hva du mener ang. "alle andre". Jeg kjenner bare et annet par i vår situasjon, og de er kommet mye lengre, er gjennom adopsjonsprosessen og fikk en nydelig jente ifjor. Jeg testet negativt på mitt siste forsøk i det offentlige idag. Så nå må jeg fordøye det og så får vi se hva neste steg blir. Vi må hjelpe hverandre så godt vi kan, og for det aller meste er vi ganske flinke til det :-)
zanzibar Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Hei, takk for hyggelige svar:-) Jeg har snakket med noen om fertilitetsbehandlingen og jeg prøver faktisk å være litt åpen om det slik at hvis noen føler seg like alene som meg så kan det ihvertfall være til hjelp. Skjønner jo at ikke alle har lyst til å være så åpene om det, men noen ganger skulle jeg kanskje ønske at flere var det. Det var bare mitt første forsøk med AIH, så jeg har 3 igjen. Ringte riksen nå og de sa at det var mulig det ikke gikk denne pp pga pinsen... Tenkte faktisk å prøve AIH et par ganger til da og så gå på prøverør. Utrolig spennende med deg da Størsteønske:-) Håper det går veien. Det fortjener du virkelig. Utrolig trist å høre om deg MK73. Men det at du har gått gjennom tre forsøk (er det ikke?) er utrolig imponerende. Har lest om det på nettet og det er virkelig ikke noe småtteri du har vært igjennom. Er vel ganske så viktig å få fordøyd det ordentlig ja, og ikke bare rase videre. Håper virkelig det klaffer for deg på den ene eller andre måten:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Så trist å høre at du ikke lykkes da zanzibar ( Du får prøve å kose deg i vårværet så lenge til ny oppstart og jeg skal krysse fingre for deg at du nå lykkes.. Hadde selv mitt 4 forsøk nå som ikke endte i noen spire,men skal i gang igjen til uttak i uke 27.. Vi må ikke gi oss!!! kleeeem
MK73 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for gode ord, Zanzibar :-) Jeg synes i grunnen vi er ganske tøffe alle som holder på med assistert befruktning, akkurat hvor tøffe vet dessverre ingen som ikke selv har prøvd det. Jeg holder fortsatt på et ørlite håp ettersom mensen ikke er kommet, så vi får se. Lykke til med neste AIH!
Endaenbabyønskes Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Å Zanzibar, jeg vet akkurat hvordan du har det! Fikk mensen selv denne uken etter 1. AIH. Men det er bare å gå på igjen...... Vi får håpe på bedre lykke neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå