Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvornår man tidligst kan ta en graviditetstes ...som ikke blir påvirket av ovitrelle og evt andre ting?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager etter eggløsningssprøyten er satt. Men er jo bare dumt, du kan få neg. men likevel være gravid.

Skrevet

Ja, må prøve vente noen dager til:-)...rugedag fem er vel litt vel tidlig;-)

Skrevet

Ja ved sist innsetting tok jeg test på dag ti....den var svaaaak positiv så fikk veldige forhåpninger...men så fikk jeg mensen på dag 12ca...vet jo ikke om egget hadde festet for så å slippe taket igjen eller om det var hormoner fra eggløsningssprøyten som gav utslaget...jeg skal i hvertfall PRØVE å vente til dag 12-13 denne gangen...

Skrevet

Jeg tok forresten en test på rd 4-5 for å se om eggløsningssprøyten gav utslag (fordi jeg visste det var for tidlig i forholg til å se om jeg er gravid) Den tasten var negativ på meg nå...så da vet jeg jo visst jeg tar test på dag 12-13 og den er positiv så er det ikke eggløsningssprøyten sin skyld:)

Skrevet

Det var jo lurt, da håper jeg testen er positiv! Jeg har vært her en stund, og anbefaler virkelig å vente. Bedre å tro du er gravid i 14dager for så å ta testen. Ødelegger så mye ved å ta testen tidlig. Blir bare deprimert og lei seg om den er negativ. Og vi trenger jo positiv energi nå!!! Vet det er vanskelig å la være, men prøv å finn på ting! Gå på kino, inviter venner på beslk, gå ut å spis og kos dere!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Selv testet jeg på rugedag 13 og fikk svaaaakt positiv test. Så anbefaler å vente lengst mulig.

Skrevet

Takk, Collargol :-) det var også fine nyheter for meg, som testet negativt på dag 12, men er på 13 idag og har ikke fått mens enda..

Ellers vil jeg også anbefale å vente så lenge du kan :-) Vet det er ulidelig spennende, men det er jo ikke noe vits i å få negative nyheter for tidlig, og i alle fall ikke hvis testen skulle bli positiv noen dager senere...

Skrevet

Hei:-)....Ja vet der er tidlig, tok en teste rguedag 6 for å se om eggløsningsprøytens virkning hadde forsvunnet....det hadde den...ikke så velidg behov for å teste i dag, håper den trenden holder seg;-)

Skrevet

Har klart meg uten å teste i dag og:-)..rugedag 9...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...