Gå til innhold

Formiddagstreff i sola ;o) tors. 8/5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tillab beklager men det er umulig for deg å bli usynlig ja... MEN det som er en god ting med den svære bolla er å stønne høylytt og si herregud jeg tror jeg har rier. og lage en dramatisk utgang. Tror ikke de kommer til å be deg om å bli lenge da altså ;P

Har du forresten fått det flotte fødeansiktet? De andre jentene påstår at jeg har fått det...

Annonse

Jeg har vært pløsete i trynet i flere uker jeg, men det kommer og går litt...

Fikk ikke noe helt utpreget fødeansikt sist heller, bare fløffy med jevne mellomrom:(

Og jeg tror ikke noe riefaking slår an, for hun ene i klassen har alt gratulert med med fødselen 2 ganger, fordi jeg ikke har svart på sms! (gææærne dama)

Jeg ble veldig dårlig den kvelden. Spydde som en gris!! Har vært litt opptatt i den siste tiden, men jeg har følt med om det er vært noen BIM treff som jeg kunne hatt blitt med på... :)

Da ses vi til torsdagen.. :)

hehe jeg tror jeg må melde avbud, for jeg har jo humanbiologi eksamen den dagen.. haha.. selv om jeg mest vil droppe den for det går dritt :S

sender mld om jeg blir tidlig ferdig tilla og hører om du/dere sitter der...

Annonse

Er det noen som har termin i august/september på disse treffene? Og kjenner alle hverandre fra før? Får litt inntrykk av det! Og er det noen over 30 der? :-)) Bare litt nysgjerrig, men ikke sær altså! Lurer bare på om jeg blir en "gammel tante" i forhold til de som er med på de treffene.... :-)

Desverre har det ikke passet en eneste gang enda, men håper å få vært med etterhvert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...