litjpia73 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Da er det vel bare å krysse fingrene de neste 14 dagene. Tror jeg skal prøve å holde meg unna BIM så godt jeg kan og prøve å tenke på andre ting i rugeperioden. Lykke til alle sammen!
MK73 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Lykke til, litjpia! Måtte den sette seg godt fast! Så bra at du fikk så mange på frys, da! Blir mange bonusforsøk av det.
størsteønske Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hei! Lykke til! Var det et fint egg du satte inn? Jeg satte inn to igår som hadde delt seg i fem. Krysser fingrene:) Har hatt noen forsøk. Ikke lett å legge dette fra seg å tenke på noe annet, men det er sikkert lurt:)
barbalala Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Krysser fingre og tær for deg jeg også! Jeg er på rugedag 6 og håper å slå følge med deg fremover! :-)
74skytte Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg skal krysse fingrene for at det fester seg. Lykke til! Det er en lang, men spennende periode. Jeg starter med Provera og spray 19 mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå