Gå til innhold

Hodet dypt i bekkenet, noen som vet hva det betyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var til jordmor forige uke og fikk samme beskjed. Så i løpet av 14 dager hadde jeg en unge fikk jeg beskjed om, men har ikke merket så mye ennå.

I dag ringte hun meg og lurte på hvordan det gikk med meg og om jeg var klar for nå var det ikke lenge til så jeg skulle ta det med ro og sammle krefter.

så jeg vennter spennt om dagen nå.

Lykke til er jo ikke lenge igjen til terminen nå da.

Babyen min har ligget langt nede i bekkenet siden uke 31, jeg er nå i uke 38. De siste ukene har hodet vært festet. I følge min jordmor og gynekolog er det umuligt å forutbestemme når fødselen vil finne sted.

Babyen min har også ligget langt ned i bekkenet og festet hodet de siste tre-fire ukene (er i uke 38 nå). Har ingenting å si på fødsel sier jordmor. Babyen kommer når den er klar. Dessuten må den ligge sånn pga plassmangel i magen min=)

Takk for alle svar. Har vel egentlig ikke så store forhåpninger om at det skjer noe snart. Er jo i god form og nyter det fine været, så jeg prøver å tenke at babyen kommer når den er klar. Men det er jo lov å håpe... Har en uke igjen til termin nå, men har hele tiden innstilt meg på at jeg kommer til å gå 1-2 uker over tiden. Ble selv født 2 uker etter termin....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...