Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Du skrev at du likte navnene vi har funnet, Jørgen og Håvard. Vi vet ikke hva vi får denne gangen, så kan godt bli ei jente. Tenkte bare for moro skyld å spørre deg hvilke jentenavn du liker, bare for å se om vi har lik smak der også!! :-)
prebs Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hei - så koselig å bli "etterlyst"... Jeg synes det er mange nydelige jentenavn, disse liker jeg godt: Kristin Ingeborg Ingvild Johanne Hedvig Anna Pernille Synne Thale Ellida Eline Oline Marie/a Ida Oda Julie Nicoline Astrid Hulter til bulter, hehe...
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jørgen, Håvard og.. Elida eller Johanne:-) *Blande seg inn*:-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Vi har faktisk lik smak vi!!! Gøy å se de 3 navnene våre på lista di: Oda, Marie og Eline! Ellers hadde du mange andre fine også, ingen jeg ikke likte!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jørgen og Håvard - utrolig flotte navn. Står høyt på min liste! Til en jente synes jeg et søtt og feminint navn passer. Eline! Det må jo være perfekt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå