Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Visst vi får en gutt har jeg lyst å ha navnet Eugen..sambo sier det er greit visst han får ett annet navn først.. så.. hva er finest syns dere? -Jacob Eugen -Mikal Eugen (her vil jeg ha bindestrek) -Martin Eugen -Ludvik Eugen
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Eugen, uttalt som "Eushen" liksom? Synes det er nydelig, Eugenia til jente er også flott. Synes Jacob Eugen er finest. Jacob er flott og stødig:-) Herlig navn! Synes ikke Ludvik passer så godt stilmessig.. Hva med Oscar Eugen? Emrik Eugen? Lucas Eugen? Benjamin Eugen? Ulrik Eugen?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 utales "Eushen" hadde det vært opp til bare meg hadde det bare blitt det navnet.. har ei jente som heter Julia.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 syns Jacob Eugen var finest,men Martin Eugen gikk også ann. Likte ikke Ludvik Eugen,passet liksom ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Jacob Eugen er igrunn favoritten.. noen som har andre namn som kan funke? har ei jente som heter Julia.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå