Ann-ch. Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvordan har det gått i dag? Venter så spent på oppdatering og jeg krysser fingrene for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxx. Klem
Mille38 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hei Ann-ch:) 3 av 3 befruktet!!!!!! Helt utrolig. Har vært så nervøs på jobb i dag før jeg kunne ringe. De skal ringe meg fra laboratoriet i morgen for å fortelle om utviklingen. Så på den andre tråden at du hadde fått ut 4 egg idag. Det er jo supert da! Hvordan har du det nå da? Klem
Ann-ch. Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Der var du jo:-) Så flott. 100% befruktning. Da skal du se at det går bra denne gangen. Du må komme med oppdatering i morra om hvordan det går. Her går det bare bra. har vært ute å handlet litt nå,men merker at det ikke er den rette dagen for det. Går litt krokete og er litt utenfor meg selv,men skal prøve å få roet ned og slappet av resten av kvelden nå. Vi "snakkes" i morgen, også ønsker jeg deg masse lykke til!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå