Gå til innhold

Kva er gale med meg???

Anbefalte innlegg

Griner for den minste lille ting... redd,glad, sint... har ikkje peiling..

er førstegangs fødene så kanskje det er grunnen.. at eg er ny på dette stadiet. samboeren trøster meg så godt han kan, men blir fortvila når han ikkje veit grunnen til koffø eg griner sånn...

Har så masse tanker og følselser akkurat no at eg veit ikkje kor eg skal gjera av meg..

Kjempe glad og spent for at no skal me snart få treffa vårt lille barn som eg har bært på i 9 mnd:)

Redd for at noke kan gå gale, og korleis sjukehus oppholdet vil bli, om eg vil bli ei god mor +++

Sint for at eg ikkje får sove om nettene, klarer ikkje ta igjen søvnen på dagtid heller.. blir så oppgitt og psykisk utslitt...

noken andre som har det slik??

jaja godt å få skrevet av seg litt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137613443-kva-er-gale-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Det er ingenting galdt med deg, det er bare hormonene som driver deg til vanvid. Dette er helt normalt. At du er redd for at noe skal gå galdt er også normalt, men snakk med sambo om alt dette. Føler du at det ikke er nok, så snakk med legen eller jordmor. Bare la tårene strømme ut, det gjør godt det. Det med at du ikke får sove om natten er fordi at vi blir trent opp til at vi skal sove lett og lite. Dette p.g.a barnet som skal ha mat ofte og at vi skal bli vare på lyder. Kjøp deg "god natt te". Ta en kopp av det før du legger deg, får du ikke sove, så finn deg en god stilling som du får til å slappe av i. Går det en del av natten før du har sovnet, så stå opp og lag deg en kopp til med te og bare nyt den, for du er sikkert mye på wc uansett. Bare det at du slapper av og hviler er veldig viktig. Min periode på dette har vart i 3 mnd, så bare det å få slappet av er veldig viktig. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...