Vicky 83 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Simen Martin Eirik Sivert Thomas Benjamin Johannes Sigurd Hva tenker dere om disse navnene? Hvilke liker dere best?
prebs Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Her var alle fine ; ) Jeg liker VELDIG godt: Eirik Sigurd Johannes Jeg liker godt: Simen Benjamin Thomas Martin Jeg liker ok: Sivert
Vipsenmamma Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg liker Simen, Martin og Sigurd. Eirik og Sivert er også helt greie. Resten synes jeg ikke er fine.
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Simen - pinglete, liker ikke Martin - litt traust og oppbrukt kanskje... Eirik - fint Sivert - litt puslete kanskje Thomas - en klassiker Benjamin - nydelig Johannes - vakkert Sigurd - dårlige assosiasjoner + for traust Jeg hadde nok gått for Thomas tror jeg, evt. Johannes.
Gravid gitt :) Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Syntes du har funnet mange fine navn jeg. Er ingen jeg ikke liker. Liker best Sivert, Eirik, Sigurd og Benjamin (i den rekkefølgen trur jeg...)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Liker Johannes best, Benjamin som nr 2. Sterke, flotte, vakre navn. Resten liker jeg ikke/er for kjedelige.
mamma til Isak Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Åå, så mange fine navn!! Jeg liker Simen Benjamin Martin Sigurd Eirik Johannes i denne rekkefølgen. Sivert og Thomas liker jeg absolutt ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå