Vicky 83 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Sina Mari Maia Kirsti Kjerstin Adelheid Ellinor Simone (uttales Simå:ne) Martine Hva tenker dere om de ulike navnene? Hvilke liker dere best?
prebs Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg liker veldig godt: Martine Mari Maia (helst med J) Ellinor Jeg liker disse helt fint: Kirsti Kjerstin Jeg er ikke glad i: Simone Adelheid Sina
Vipsenmamma Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg likte best Mari, Kirsti og Ellinor. Maia, Kjerstin og Martine er ok. Sina, Adelheid og Simone like jeg ikke.
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Kirsti, Kjerstin og Ellinor liker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Martine,Ellinor og Maia var dei finaste...
Castho Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg liker navnene dine i denne rekkefølgen: Maia Martine Mari Ellinor Kjerstin Ellers liker jeg ikke de andre.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Liker: Ellinor - herlig navn!) Maia - søtt:o) Kjerstin liker jeg ikke, for "stramt" for min del. Kirsti minner bare om Kristi, Jesus Kristus.. Martine er kjedelig og mye brukt, Sina minner meg om Sinaifjellene, Mari er helt ok. Adelheid blir for prompøst og for tungt. Som de fleste andre her, jeg liker ikke Simone. Det er rett og slett lite pent, beklager! Vanskelig å uttale + ikke fin klang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå