Gå til innhold

Hvilke symfysemål hadde dere i uke 26?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25+1 og har mål på 24.

Alle sier at jeg har s liten mage,men jeg ligger stadig over den røde streken...Har jo ikke stor mage i det hele tatt.Har vel lang livmor da...hehe.

Skrevet

Jeg også får kommentarer om at jeg har liten mage, men jeg tangerer den grønne streken på sf-målet. Forrige gang (i uke 19) så lå jeg over den grønne streken! ;-D Bærer vel bare høyt da, tenker jeg! :)

Jeg tror siste målet mitt var 24, og det var i uke 24 (24+4, tror jeg det var)

Skrevet

Jeg ligger også over den røde streken.. Hadde mål på 24 i uke 25 også tror jeg...

Skrevet

Hm jeg er akurat 26 fullgåtte i dag ( akkurat 100 dager igjen - jippi!!) Og ble målt i dag og var 25 akurat litt over gjennomsnittet. Og jeg får kommentarer på hvor stor jeg er...

Skrevet

Rett under den røde streken lå vi på. Midt på det grønne. Magen min ser heller ikke så stor ut, men den er jo så stor den skal være. Var på ultralyd i dag og mini veier 1 kilo alt! Er 26+6 i dag :-)

Skrevet

jeg er akkurat 28 uker i dag og SF er på 28 cm, litt akkurat på det grønne feltet. Magen er litt stor, men den har fulgt en jevn kurve og blodsukkeret er normalt, så legen mente det ikke var noe å bekymre seg over. Og ettersom jeg er 28 i dag , skal jeg vel over på 3. tri nå når jeg tenker meg om!

Skrevet

Jeg hadde 23cm i uke 25, er i dag akkurat 26 uker og har ikke målt enda, men den har vokst litt mer :-)

Skrevet

Jeg er 26 uker, og målte 26 cm. Men det trengte visst ikke å bety at bebisen var stor.

Skrevet

Hei!:) Jeg har ikke fått målt symfysemålet jeg...:P Er i uke 20+4 idag, og verken jordmor eller lege har målt!:P

Bare jeg som ikke har blitt målt eller?

Skrevet

Jeg er 24+4 idag, målte 26-27 igår;)

JA jeg er over gjennomsnittet.... ;) Men bebyen min var stor og, men symfyse målet var ikke det som avgjorde str på bebyen...

Skrevet

Jeg ble målt i uke 27 og da var det på 27 cm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...