Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Lillebror kommer til mandag..(ks) og vi sliter med navn! Har dere noen forslag til hva som passer til lillebroren til Andreas og Henrik? Vi har tenkt på følgende: Markus Jakob Aleksander Nikolai Mads mener åpen for andre forslag:-) Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Markus passer absolutt best! Det første som slo meg var Magnus, som jo ligner veldig. Ellers kan jeg komme på: Thomas Christian Fredrik Stian Bjørnar Jørgen Martin Edvard Eivind
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Nikolai var det første som slo meg :-) Ellers er Jacob et nydelig navn!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Av dine forslag likte eg veldig godt Mads og Jakob. Andre forslag: Magus Sverre Sivert Sturla Olav Olai Olve
megc Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Andreas, Henrik og... Jakob/ Nikolai/ Mads var best. Forslag: - Magnus - Niklas - Håkon - Aslak - Aksel - Jesper - Johannes - Jonathan - Torben - Simen Jeg ville valgt ut 2-3 navn til mandag, også tatt valget når dere ser hvordan han ser ut:) Det funka bra for oss.
prebs Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes alle navnene passet fint til Andreas og Henrik Ville rangert: 1.Jakob 2.Nikolai 3.Mads 4.Markus 5.Aleksander Ellers kjenner jeg brødrene Andreas, Henrik og Kristian! Synes også Marius, Kristoffer, Jørgen og Peder passer fint: )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Tusen takk for alle innspill:-) Det er jammen ikke lett dette her... Har egentlig veldig sansen for Kristian, men vi har en nevø som heter det så vi kan ikke bruke det:-( skal prøve å følge tipset ovenfor om å plukke ut 2-3 navn til mandag og så bestemme oss når vi ser han! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå