Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg å min samboer var igår på soneterapi og akupunktur. Er det noen her inne som har gjort det samme som oss?...Er godt godt igang med 2 forsøk,er mot slutten av sprøyte perioden. Håper så innderlig dette vil hjelpe oss til å bli gravide. Har fått noen bittesmå kuler i øyrene,gjør faktisk litt vondt. Skal viss stimulere eggstokkene av å presse på enkelte punkter i øyrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg har nettopp begynt med soneterapi, hadde en på mandag og skal ha en mens jeg tar sprøyter og en etter innsetting. er på min 7dag med spray nå. hvis det ble en ledig time til uka skulle jeg få den også. hvis det ikke går denne gangen så får jeg prøve akupunktur. jeg skal ha ISCI

Skrevet

Hei loviss,

Jeg har ikke prøvd soneterapi, men har kjempestor tro på akupunktur for oss slitere. Er overbevist om at det hjalp under mitt 2. ivf forsøk. Tok det skikkelig tungt etter det første mislykka forsøket mitt (for ikke å nevne 5 mislykka AIH), men akupunktøren min er bare helt fantastisk og hjalp meg både psykisk og fysisk. Fikk liksom gnisten tilbake raskere pga den ekstra terapien med henne, og der var ellers andre fysiske tegn som må ha slått positivt ut. Nå er jeg gravid i 7. uke:)) Håper virkelig terapien virker for deg og samboeren din også, masse lykke til!!!

Skrevet

Jeg prøvde både soneterapi og akupunktur før vårt første prøverør- og det satt som et skudd første gangen hos oss!!! Jeg er ganske overbevist om at det var det som hjalp oss. Syntes behandlingen var ganske vond, men det var jo så absolutt verdt det da :)) Nå er jeg 21 uker på vei, og vi gleder oss stort til at gutten vår skal komme 10.sept.

Også dagene før uthenting og dagene etter innsetting var jeg på noen behandlinger for at slimhinnene skulle kunne ta imot det befruktede egget.

Masse lykke til videre!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...