Gå til innhold

HJELP!! Please, to streker INNE i CB dig, men "Ikke Gravid", og ekstreeeeeeeeeeemt svak strek på CB vanlig etter 5 min (skyggestrek??). Noen med Erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte CB og hun sa at man IKKE kunne lese CB dig bare på stripsen, for det var en optisk leser som leste av fargen på stripen, og det var det resultatet som sto i displayet som var rett...altså et svar jeg ikke fornøyd med.:) (selvfølgelig). Det er nemlig to ganske klare streker der, når jeg bryter opp testen,...

Hun sa CB dig og CB vanlig var like følsomme (25 ett eller annet).

Og på den vanlige er det en svaaaaaaaaaaak strek, men det er etter 5-10 minutter..

Åååååh, jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på dag 26 nå...og IKM 3.mai (eller noe).

Skrevet

oi, da venter vi jo mens samtidig da!

Tenker du tar en ny test i morgen du også? Jeg skal ihvertfall ned på apoteket idag... =)

Lykke til med testingen!

Skrevet

Absolutt:) JEg tester hver dag, jeg:) NULL selvdisiplin!

Lykke til!!!

Skrevet

Haha, ja må innrømme at jeg har hatt god lyst til å begynne testingene allerede i helga som var... Og hadde egentlig ikke tenkt å teste før lørdag, tidligst fredag. Men du ser jo hvordan det gikk! =)

Du avgir vel rapport i morgen?

Skrevet

Absolutt!!!

Noen andre som har erfaring med dette?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ så gøy !! Forrige gang jeg ble gravid kom streken opp lenge etterpå på CB. Var noen dager før IKM. Da trodde jeg først at dette ikke var gjeldende siden det hadde gått lang tid. MEN den kom fortere og tydeligere opp for hver dag etter det. Jeg tror ikke testen får strek i ettertid hvis du ikke er gravid. Ikke ifølge mine erfaringer (og de er tallrike etter 5 graviditeter og masse masse testing :).

Jeg heier på deg !!!!

Skrevet

Hei Sonata08! Nå er det noen dager siden jeg har sett deg her inne!

Ååååååååååååååhhh, jeg er så spent! Det er helt ulidelig!

Hvordan går det med deg og EL?????

Skrevet

Så koselig :-)) Jeg har vært inne og kikket men ikke skrevet på en stund. På lørdag hadde jeg voldsomme smerter på venstre side (13 dager etter TR). Tenkte at det nok var EL. Men i går hadde jeg EL slim.... Er totalforvirret og litt bekymret for at denne EL glapp for mannen min reiste bort slik at siste runde i halmen var på lørdag. Hjeelp ! Håper de har levd lenge inni der. Nå er mannen tilbake så i kveld skal det arbeides :-)))

Ble så glad når jeg leste om streken du har sett. Har aaaldri opplevd hverken sytrådstrek eller skyggestrek uten å ha vært gravid. Krysse krysse krysse krysse!!!

Skrevet

Åh, så spennende med EL!! Håper virkelig det klaffet! De sier jo at man er EKSTRA fruktbar etter MA/SA, så vi satser på det for oss begge;)

Var et innlegg her tidligere i dag om en som hadde skyggestrek i går og negativ i dag...uuuuuh, håper VIRKELIG ikke det.

Gleder meg tilå følge deg inn på 1.tri!!

Skrevet

Leste også det innlegget.. men holder en knapp på at sannsynligheten er større for at noe er på gang her !

Jeg gleder meg også til vi skal følge hverandre inn igjen på 1.tri :-)

Skrevet

Iiiiih! Den er helt positiv i dag!! 8 uker etter MA:)

Nå krysser jeg alt jeg har for deg også, Sonata 08!!

Skrevet

Hiver meg innpå her litt :-)

Gratulerer kjempemye med positiv test, "mamma 2ppetter MA"!!! Håper det går fint med deg også, "Sonata 08"! Dette er positiv lesning for oss som prøver etter ma - jeg er inne i 1. pp., men åååååhhh, så utålmodig! ;-)

Ha en fin 1. mai! Og du: Det flagges over hele landet, det kan vel tolkes som et godt tegn for at det går bra med deg denne gangen...? ;-)

Skrevet

Ha ha ha! Det har du rett i! Dette MÅ jo være et godt tegn:)

Masse lykke til med pp!!!! Så sees vi snart inne på "neste" forum:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...