Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Alternativet er Jørgen. Nå ble jeg usikker her... Hva syns dere er finest av de to navnene??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jørgen! Har aldri likt navn som har -ard endinger.
MariaShira Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 jeg synes at Håvard er finest. Tror det må inn på lista mi!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Håvard er kjempeflott. Ikkje så glad i Jørgen.
Vipsenmamma Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Begge navnene er flotte, men jeg tror jeg ville valgt Jørgen.
prebs Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg ville bare si at du har kjempegod smak : ) Kunne brukt både Håvard og Jørgen selv - klarer ikke å velge mellom dem... (Var ikke mye hjelp i dette, men!)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en Håvard og synes selvfølgelig navnet er kjempefint! Har vært sikker på det navnet omtrent siden befruktningen... Husker godt jordmors kommentar rett før han ble født: "Har dere bestemt navn da?" Vi: "Ja, Håvard hvis det er en gutt". Hun: "Alle som heter Håvard er snille gutter!" Hun hadde tydeligvis bare gode assosiasjoner til det navnet - akkurat som oss!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Takk! Så hyggelig at du liker smaken min;-) Ikke bare enkelt å velge navn. Ønsker litt stødige navn jeg da, som folk har hørt før, men som ikke ligger på 1. plass på lista.
Castho Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes du har to nydelig navn og velge i, og egentlig passer de godt sammen også så skulle du få en bror en gang kan du kalle den (om det blir gutt) det du ikke velger denne gangen. Om jeg MÅTTE velge, ville jeg valgt Håvard. Bare fordi jeg synes det passer utrolig godt på ett ekte sjarmtroll og det er pent på en staut mann. Men uansett får gutten et nydelig navn.
trude lutt Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Vi hadde Håvard som første alternativ på guttenavn forrige gang vi venta barn, for da visste vi ikke hvilket kjønn det ble. Det ble en jente da..... Denne gangen vet vi at det blir jente, så vi får ikke brukt det denne gangen heller. Men både Håvard og Jørgen er kjempefine navn. Hadde en elev som het Jørgen, og han hadde en lillebror som het Håvard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå