Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk satt inn to egg som var delt i 5 i går (fryseforsøk). Legen sa eggene var fine men delte seg litt sakte. Hun hadde ønsket at de hadde delt seg i 6 før de ble satt inn. Jeg har hatt to innsettinger med ferske egg og ett tidligere fryseforsøk. Har mistet all optimisme. Noen som har vært igjennom det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er ikke så lang unna det samme selv.

Har hatt to ferske + en frys og skal nå igang ned tredje icsi.

Må jo bare tro at det ornder seg til slutt, for det er ikke noe alternativ for meg å gi opp.

Har fått beskjed om at vi bare har vært uheldige og at eggene som settes inn alltid er av topp kvalitet, men det er visst ikke bare kvaliteten som teller viser det seg.

Skrevet

Hei! slik har det vært for meg også. Alle eggene har vært fine. Jeg hadde en svak positiv graviditetstest på tredje innsetting, men etter to dager var den negativ:( Det sliter skikkelig på psyken. De sier at høy alder og fedme kan redusere sjansene. Jeg er 39 år, ikke fet, men i godt hold. Vi har begynt å tenke på adopsjon eller å bli forsterforeldre. Sjangsen er jo stor for at det ikke kommer til å gå. Hvordan er det med deg? Noen positiv test? Jeg blir svært hormonelt ustabil. Er ikke god å være sammen med til tider:)

Skrevet

Har ikke hatt snev av positiv test på noen av forsøkene.

Selv er jeg 31 år, normalt slank og godt trent, ikke røyker eller drikker jeg og har et kosthold som tilsier at jeg burde vært i familie med fantomet, hehe

Ergo gjør jeg alt riktig og vel så det, men det har ikke hjulpet stort hittil.

Blir ikke ustabil under hormonkurene, men får mye bivirkninger i tillegg til at vekta øker med 5 kg hver gang, og det er jo så moro å ta av seg igjen før neste runde, NOT.

Minn mann ønsker ikke å adoptere, så det er foreløpig ikke noe alternativ for oss.

Føler ikke at jeg er for gammel selv, men min mann er straks 44 og har jo lyst til at han skal bli pappa før han blir altfor gammel. Det er jo slitsomt å ha småbarn, og det blir jo ikke enklere med årene.

Psyken blir jo utsatt for alskens prøvelser under dette, så skjønner godt hva du mener. Er jo til å bli koko av.

Håper det går bra for deg på dette forsøket og tror ikke det har noe å si at eggene kanskje er litt trege til å dele seg sålenge de faktisk ser bra ut ellers.

Skrevet

Takk for det, håper det går bra. Ser ut til at du gjør det du kan og i tillegg er du ung. Urettferdig at det skal være så vanskelig for noen. I forhold til vekten har det vært slik for meg også opp 5 kg, for så å normalisere seg igjen. Jeg tror at noe av vektøkningen er vannoppsamling i kroppen, man føler seg helt oppblåst. Jeg er rimelig sund jeg også, driver med hest og rir flere ganger i uken. I tillegg spiser jeg sundt. Mannen min er imidlertid ikke like opptatt av kosthold, men han hadde god spermkvalitet. Har du egg på frys eller må du ta ut fler?

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til. Tvi,tvi.

Skrevet

Hos oss er det jeg som er frisk og mannen som har dårlige svømmere.

Heldigvis er han tidligere idrettsutøver, så han vet verdien av et sunt kosthold.

Har 3 egg på frys, men skal ta ut nye nå allikevel.

Sparer opp egg til et eventuellt fryseforsøk når jeg har brukt opp kontraktspakken min på 3 icsi +1 frys på Aleris. ( har hatt 2 icsi + 1 frys )

Betaler heller for de ekstra fryseforsøkene til slutt hvis det skulle trenges.

Skrevet

Statistikken sier at 70 % av alle som gjennomgår fertilitetsbehandling blir gravide. Sjansene er ganske gode, men man vet jo ikke. Ha det bra og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...