HH72 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har IKM i dag. I går kveld begynte jeg å blø og avskrev denne syklusen for alvor. Litt deppa og fikk trøst av venninne + flere på BIM. Men-blødningen stoppet ganske fort og kom ikke tilbake i l a natta. Bestemte meg for å ta en test i morges. Første test fra Stork var svaaaakt positiv. Var det sant? Tok en CB seinere som var helt klart positiv. Jeg er graviiiid!!!!!! Krysser fingrene for alle dere andre. Heier på flere januarbarn og håper frøet holder seg der det skal. Jippi!
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Grattis! Vi får håpe det blir maaaange av oss denne gangen som tester positivt.
Chaiemae Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med graviditeten, det må være en herlig følelse. Kos deg!
monica07 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jøss. Gratulerer! Så spennende. Ja kroppen er rar og lunefull.. Jeg bare går og venter på EL.. Håper på tur nå til helgen.
hegeno Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer så mye henny!!!!!!! Så var det bare en festeblødning :-)
HH72 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 Tusen takk! Hadde aldri trodd jeg skulle fortelle det til så mange så tidlig, he he. Satser på at det er smittsomt og at flere følger etter ganske så snart!
maleen Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Gratulere så masse. Lykke til. Håper alt går bra....
StorkeMammaen Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Åh, så gøy. Så rart.. Lykke til, håper alt klamrer seg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå