Julianne73-vilhababy Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Uke 14 var en lykke uke, husker at det var ganske så mange med innsett denne uken som testet positivt! Hvordan går det? Jeg opplevde å begynne å blø en del etter at jeg testet positivt og trodde jeg aborterte. Men senere blodprøver har vist fin HCG stigning etter at jeg sluttet å blø for 12 dager siden. Er lykkelig gravid nå. Skal på Ul 19.mai for å se alt ser normalt ut og for å se hvor mange det er. Håper og tror at alt er bra og gleder meg nå! Men kvalmen har begynt å bli ganske slitsom. Sitter her og spiser Møvenpick is og det hjelper litt.
lightblue Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg tilhører uke 15 gjengen, men droppet likevel innom innlegget ditt ) Ser at du blødde etter at du testet positivt, det gjorde jeg også. Jeg testet positivt fredag 24., som var rugedag 13, og begynte å blø på dag 16. Har nå blødd i fire dager, men det ser ut til å stoppe opp nå. Har også hatt veldig sterke smerter i rygg og mage. Så jeg er redd det ikke har gått bra for min del... Ble litt glad da jeg så det hadde gått bra med deg likevel! ) Da har jeg fortsatt et lite håp jeg også. Skal til lege i morgen og sjekke hvordan det ligger an. Kan jeg spørre om du blødde mye, og om det var mørkt blod?
lilletrollet Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Her går det bare bra. Er kvalm, trøtt og øm i puppestellet og bare nyter det! Skal i UL 13.mai. Blir spennende. Har satt inn et egg, men har like vel en følelse av at det er to der inne. Er liksom litt i tvil om jeg skal fortsette å være her inne eller om jeg skal over i 1.trimester forumet, men det er jo så spennende å følge med dere andre om hvordan det går. Unner dere alle sammen å lykkes med forsøkene.
Julianne73-vilhababy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg tror det går bra med deg. Jeg blødde i nesten en uke før det sluttet. Det var mindre blod enn en vanlig mestrasjonsblødning. I begynnelsen brunt, men etterhvert fikk jeg som deg veldig sterke smerter nederst i magen, og da var det ferskt blod på papiret. Jeg følte at det hjalp å ligge at jeg blødde mindre da. Syntes at paracet også reduserte blødningen. Så plutselig på rugedag 19. sluttet jeg å blø og ha smerter. Hadde da egentlig gitt opp, var helt sikker på at det var dødt å at jeg kom til å abortere. Etterhvert fikk jeg økende graviditets symptomer og det viste seg at HCG steg som forventet ved normal graviditet, nemlig dobbling ca hver andre dag. Føler meg nå veldig gravid, er slått ut av kvalme og slitenhet. Men jeg har ikke blødd en dråpe mer. Jeg synes din historie absolutt ligner min. Krysser fingre og tær for deg. Og jeg tror det kommer til å gå bra!! Jeg tror at en slik blødning som du og jeg har opplevd, kanskje kommer av tull med hormonreguleringen pga av alle de kunstige hormonene vi har fått. Ikke rart om ikke alt fungerer 100% idet vi blir gravide og kroppen selv skal produsere så mange hormoner. Klem
Julianne73-vilhababy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei, så gøy å høre. Hvor kvalm er du? Klarer du å jobbe? Jeg klarer dessverre ikke det. Spennende med UL den 13. ! Du må oppdatere oss. Klem
lilletrollet Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Er kvalm i rykk og napp. Er på jobb foreløpig. Synes det er verst om kveldene. Da jeg gikk gravid og mistet i uke 29 ei jente, spydde jeg i 14 uker og la ikke på meg i det hele tatt. Noen år senere ble jeg gravid med en gutt og var kvalm, men kastet ikke opp og det var overkommelig. Denne gangen er det litt sånn midt i mellom. Skal holde dere oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå