Hyssamaia Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvis jeg får henvisning av fastlegen, er det noen steder man kan ta det privat da? kjenner ei som har venta en mnd nå på abort:| skal ta første pilla på lørdag.. og jeg vil ha dette unna fortsest mulig..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Nei det vet jeg sannelig ikke. Hun klarer sikkert å vente til lørdag, det er jo bare 3 dager til.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Når du skal ta første pillen på lørdag så skal vel resten gjøres på mandag da vel? Tror nok ikke du kan gjøre det noen andre steder, og hadde det vært mulig hadde det vel vært vanskelig å få komme til tidligere enn det...
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Er vell egne uker i sv.skapet det er best å få det gjort i også. Kan være derfor hun du kjenner har ventet såpass også.
Guttemamma75 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det finnes ikke noe tilbud privat for å få tatt abort, men du kan søke på et annet sykehus.........
Hyssamaia Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 ja men jeg tenker på MEG jeg skal få time hos legen for å få henvisning.. men jeg lurte på om det gikk å ta det privat. for da går det kansje litt fortere enn på et offentlig sykehus...
Hyssamaia Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 hvorfor bør man vente? jeg vil ha det unna før jeg er 9 uker på vei.. ikke er over 5 uker alt. vil slippe å ta det kirurgisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå