Gå til innhold

kun 1 dag igjen til MAI!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er litt rart asså...

Sitter å kjenner at snuppa sparker meg i ribbeina, og snart skal jeg få holde henne i armene mine... Gleder meg sinnsykt, men gruer meg bitte litt også.. Men det er kanskje lov?? Gleder meg til fødselen da!! =D

Er førstegangsfødene så har ikke peiling på hva jeg går til, men veien blir til mens jeg går har jeg hørt... hihi =)

1 dag til Mai, og 1 dag til jeg er *fødeklar* weeee!!!

Det er lov å grue seg...

Jeg husker veldig godt at jeg anbefalte alle å sove mest mulig før fødselen. Blir svært lite av det den første tiden med babyen. Man er da dødstrett og overlykkelig samtidig! Er ganske herlig det også!!

Etter fødselen er man virkelig rusa på livet!! og seg selv og babyen!

ja da er det endelig våres tur selv om noen har inne har tjuv startet.

Syntes ikke det er lenge siden jeg satt på 1.trimester og klaget over hvor lenge til det er våres tur, men nå er tiden inne her også for oss å få ut disse ungene.

Jeg både gleder og gruer meg en del nå for hver dag som går.

Hvordan skal fødselen gå?

Er smertene somjeg husker dem eller verre?

Hvordan blir ettertiden?

Og blir det gutt som jordmor har sagt?

Blir det på føre eller etter termin? (da jeg har termin p å17 mai).

Mye rare tanker i hodet om dagen.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Ja. Endelig. I morra er det Mai. Tenk på det! Magen er driiitsvær og nesten sprekkferdig. Jeg håper så veldig at jeg slipper å gå over termin denne gangen.

Jeg sover veldig dårlig om nettene. Våkner i 4 tiden og ligger lys våken en god stund. Virkelig kjedelig. Så noe ekstra søvn blir det dårlig med. Prøver å sove litt på dagen, men blir med ett par timer i ny og ned.

Gleder meg til å få ha magen og kroppen min for meg selv jeg nå. Er virkelig lei! 29 dager igjen.

Dette blir supert...gleder meg til å ligge å gni meg mot madrassen i mageleiet!!!

Også kanskje jeg kan løpe igjen??? herregud det blir rart...har ikke løpt siden november!!!

Gleder meg til å krabbe rundt på gulvet å leke vilt med storebror!!!

jeg syns det er så hærligt å vite at nå er det max tre uker igjen til jeg får se min andre prins.jeg er sååååå sinnsykt lei av komentarene som: Er du på beina enda? Det kan jo ikke være mange dager igjen nå? Og sist men ikke minst (når de får vite termin dato) er du sikker på at det ikke er to inni der, du er jo ganske stor nå? Enkelte kan være ganske fæle....Hva svarer man til slikt??Knytteneven vil liksom bare opp, og for ikke ordene for jqw498u6495082owå'æ.jeg ønsker alle lykke til med fødslene sine og baby. og gleder meg til å høre deres historie. jeg syns det er kjempe kjekt å følge med på alle som er i fødsel.Alle får herved en god knib fra meg:) Fikk så lyst he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...