Gå til innhold

Hvordan får jeg ned fotbrettet på Emmaljunga-vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaut spørsmål kanskje, men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg kan vippe fotbrettet på vogna nedover så ikke snuppa må sitte med beina rett ut. Hun er nå så stor at hun kan sitte med beina nedover.

Noen som klarer å gi en god forklaring på hva jeg skal gjøre?

Skrevet

Vet du, du er ikke alene! Jeg heller skjønner ikke det!! Hehe.. Trenger forsåvidt ikke og ta den ned enda, men jeg har stusset fælt og prøvd mang en gang.. Finner det ikke ut..

Skrevet

Prøv å "dra den ut" så går den ned, eller var det "dytt det inn litt"? er ihvertfall en av de, husker ikke helt...hehe..(trur det var dra den ut)

Hvem vogn har dere da? vi har cerox å den er ihvertfall sånn;)

Skrevet

Det har jeg i grunnen ikke tenkt på, men når jeg leser innlegget ditt måtte jeg jo prøve, og jeg fikk det til :o) (etter å ha lasta ned bruksanvisninga:http://www.emmaljunga.no/pdf/manual_duocombi.pdf

Det finnes en liten metall hendel på venstre side, den skal vippes opp samtidig som du drar fotbrettet opp og ut og ned, phuu... jeg er ikke så flink å forklare, så kanskje du må inn på bruksanvisninga du å for å skjønne det.

Skrevet

Tm hun i butikken slet med det her!

Snakket om en hendel på siden og at det da bare var å flytte på det for så å skubbe det på plass.

Skrevet

Jeg har City Cross... Jeg får det fortsatt ikke til jeg.. hehe

Skrevet

haha, jeg måtte ringe butikken jeg for å spørre om det!! på ceroxen er det bare å dra i fotbrettet, også dytte det ned liksom.. men det går jo bare litt ned..

Skrevet

Jeg greide det heller ikke på min smart duo. Men når jeg fikk Scooter gikk det helt fint! :)

Tror det er den samme måten bare at den første vogna var litt vrang;)

Dra det litt opp og ut, så går det ned. Gjør det med min hvertfall:)

Skrevet

Takk for flere svar. Vogna er i barnehagen nå, men skal prøve meg fram når vi har hentet snuppa.

Jeg har forresten sportsdelen til en Emmaljunga Sport Combi, men jeg regner med at det er omtrent de samme funksjonene på de fleste av Emmaljunga-vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...